freak Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 (aangepast) ik belde altijd met smsdisount op de router (draytek 2820) via hun sip sinds ongeveer 4 dagen werkt dit meer? altijd in gesprek toon nou viel het me op dat vroeger altijd of geen nummer te voorschijn kwam als ik belde of een heel raar nummer nou als ik via smsdiscount op de pc bel viel het me op dat mijn nummer dat ik geregistreerd heb opkomt als ik nu bel ik denk dat het problem hier mee te maken heeft op een of andere manier? en als ik in de router kijk zie ik dit -: fail to register on SIP server iemand hier ook last van, of een oplossing? 16 maart 2014 aangepast door freak
cejean Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 Gebruik smsdiscount al jaren en heb geen enkel probleem. * Dreambox 800 HD* Dreambox 800 SE * Zgemma h1
mati Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Bij mij werkt viopbuster sinds enkele dagen niet helemaal correct. ( viopbuster en smsdiscount zijn beide van Betamax ) Bij uitgaande gesprekken is mijn telefoon nummer onderdrukt en ik moet het volledige telefoonnummer ingeven met landnummer om te bellen. ( Fritz!Box 7270 ) Pli op DM800, VU+ DUO en DM8000 met 4xDVB-S2, Wave Frontier T90
iemand Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Voipbuster werkt hier prima, inclusief nummerherkenning gr. Erik
freak Geplaatst: 17 maart 2014 Auteur Geplaatst: 17 maart 2014 @cejean and @iemand dit is dus via sip? @cejean graag de juiste sip gegevens hier plaatsen die bij jou werken
freak Geplaatst: 19 maart 2014 Auteur Geplaatst: 19 maart 2014 (aangepast) gister kreeg ik opens een R van register en deed hij het weer (niets veranderd) en vandaag doet hij het weer niet, hetzelfde probleem 19 maart 2014 aangepast door freak
JeWeetWelWie Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 @Freak, welke internetprovider heb je?Ik heb Ziggo (vh Multikabel) en bij mij werkt alles als een zonnetje.Het kan zijn dat je internetprovider 'Per ongeluk expres' met poort 5060 heeft zitten rommelen.
freak Geplaatst: 20 maart 2014 Auteur Geplaatst: 20 maart 2014 movistar (spanje) maar het lijkt me geen provider problem sinds het registreerde nummer wordt weergegeven is dit probleem begonnen eergisteren toen het werkte was het weer zoals vanouds onbekend nummer en nu het weer niet werkt wordt weer het registreerde nummer weergegeven
JeWeetWelWie Geplaatst: 22 maart 2014 Geplaatst: 22 maart 2014 Heb je misschien meerdere SIP-apparaten in je huis? Misschien moet je eens kijken naar een stun-server. Die kun je ook aan de instellingen van je voip toevoegen. iets van stun.smsdiscount.com
abmg Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 @freak In de afbeelding "display name: smsdiscount" is niet correct. Hier moet de username of het caller id staan. Dit staat in de manual: Display Name The caller-ID that you want to be displayed on your friend’s screen. Account Number/Name Enter your account name of SIP Address, e.g. every text before @. Authentication ID Check the box to invoke this function and enter the name or number used for SIP Authorization with SIP Registrar. If this setting value is the same as Account Name, it is not necessary for you to check the box and set any value in this field. Password The password provided to you when you registered with a SIP service. // einde manual Display name: leeg laten, username of geregistreerd nummer Bij account number/name: je username Authentication ID: niet checken en leeg laten Password: wachtwoord Call without reg kun je aanvinken. Je kunt bellen zonder geregistreerd te zijn. Als de aanmeldingsgegevens maar correct zijn.
freak Geplaatst: 23 maart 2014 Auteur Geplaatst: 23 maart 2014 (aangepast) nee heb alleen deze sip staan heb alles nou veranderd, maar zelfde resultaat stun geprobeerd, maar helpt ook niet 23 maart 2014 aangepast door freak
abmg Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 Ik denk dat om te registreren, "Register via:" op auto moet staan. Kun je wel al bellen?
freak Geplaatst: 24 maart 2014 Auteur Geplaatst: 24 maart 2014 als ik register op auto zet kan ik geen "Call without Registration" meer selecteren nee kan op geen enkele manier bellen,wat ik ook selecteer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen