samm000 Geplaatst: 19 maart 2014 Auteur Geplaatst: 19 maart 2014 gisteren erg druk bezig geweest met mijn rotor en het is mij opgevallen, dat wanneer ik een paar keer een tik geef met de achterkant van een schroevendraaier op de onderkant van de rotor, dan draait de rotor wel goed naar de opgeslagen positie.na een paar keer tikken tegen de onderkant van de rotor werkt deze goed, na een paar keer draaien is het weer het zelfde probleem en moet ik weer een tik geven aan de onderkant en dan werkt deze weer.als ik naar astra 23.5e draai dan stopt de rotor tussen astra 19.2 en 23.5 dan geef ik een tik op de onderkant van de rotor, kies een andere zender op astra 23.5, dan draait de rotor door naar de juiste positie.Ik hoop dat iemand mij een trucje kan leren hoe ik dit permanent kan oplossen (zonder een nieuwe rotor te hoeven kopen)
blackeyes Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 (aangepast) iemand inhuren die constant een tik ken geven tegen dat versleten ding als jij tv aan het kijken bent ???? of toch maar een andere rotor kopen? 19 maart 2014 aangepast door blackeyes vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
grondstof Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Opzoek gaan naar de reden dat hij een tikje nodig heeft en dan repareren. Het zouden de solderingen op de printplaat van de 2 aansluitpunten kunnen zijn. De draadverbinding tussen de 2 printplaatjes in. Of een mechanische oorzaak welke misschien met een vul ringetje of zo op te lossen is. En anders voor 50 euro gewoon een nieuwe Moteck kopen, goed en goedkoop en vooral bedrijfszeker.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen