Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik heb een Harman-Kardon  HS200 met versterker-fm tuner dvd enz enz

deze doet niets meer . als ik hem aanzet gaat het lampje van stand by van oranje naar blauw dat zegt dan dat hij aan staat maar ik hjeb geen display en verder reageert er niets

voor zover ik erbij kan heb ik de meeste voeding spanningen gemeten en die kloppen allemaal

is er misschien hier iemand die dit euvel herkent en een oplossing weet . alvast bedankt

gr Theo

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb er hier ook een liggen,bijna alle elcos zijn kaduk in de voeding ,capp.is vaak nog minder als de helft,en 18 a 20 elco's,of het de moeite loond om ze te vervangen ?

Apperaat staat nl zeer slecht aan geschreven bij div consumenten site's.

Op de foto van de voeding heb deze allemaal al  verwijderd er waren er bij die al lek waren,de meeste stonden bol.

App.was van een kennis,hij wou hem niet meer laten repareren,en aangezien ik zelf over uitstekende app.beschik ,die niet in China gemaakt is,zit ik er mee,want wie wil zo'n Hs200 hebben die vol met krassen zit,ik ga er voorlopig geen geld aan uitgeven dat ik niet post-40587-0-02314000-1395062055_thumb.jpg

aangepast door columbo

Gaat wel aan maar geen display, stby lampje is blauw. In dat geval is Flash IC (U9) defect.

aangepast door percies

de voeding was goed volgens hem dan is 3,3v vanuit U510 aanwezig dus

AM29LV160DB-90EC kan niet defect zijn (dan moet er nog display zijn)

mocht je geen 1N5393 hebben ? er kan hiervoor ook een BY255 in

aangepast door Steve
Geplaatst:

Hallo

Bedankt al vast voor de tips ik ga dit na kijken of hier ergens het euvel zit maar dat wordt pas in het weekeinde eerder heb ik geen tijd ik heb inmiddels ook het schema dan wordt het ook iets makkelijker zoeken .ik laat zeker weten hoe het gegaan is .

gr Theo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...