Ga naar inhoud


Foxlife per 1 april weer terug bij CanalDigitaal.


Gerard 76

Aanbevolen berichten


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Een vergissing bij CD,of zouden ze daar ook wel eens durven,een 1 april grap uithalen  :lol: .

Morgen misschien de juiste.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is het progamma verschil tussen Foxlife Vlaanderen en Foxlife NEDERLAND

Zie foto's

Is toch erg Afwijkend helaas

 

1ste foto Nederlandse versie

2de foto is Vlaamse Versie

 

M.v.g Justin

post-71447-0-16459800-1396421425_thumb.png

post-71447-0-94771700-1396421435_thumb.png

aangepast door Justin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk niet... Voordat Foxlife verdween werd er ook al een andere versie via de schotel verspreid. Dit ivm auteursrechten. Ik vrees dat we de Vlaamse versie blijven houden...

 

En is dat erg?

In Vlaanderen hebben we de Nederlandse versie van MTV, Disney Channel en nog zo een paar.

't wordt dus tijd dat er ook eens Vlaamse versie in Nederland te zien is.

 

Maa ja dit is erg, want geen Simpsons.  Alsof je daar niet met platgegooid wordt op andere kanalen.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er ergens dat ik het "erg" vind? Volgens mij niet. Het is wel lastig, omdat in de Nederlandse TV gids een andere programmering staat en op de Vlaamse site van Fox Life helemaal geen tv-gids te zien is... 

Daar heb je inderdaad een zeer zwaarwegend bezwaar bij de kop. :grin:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook beeld (waarschijnlijk via het themapakket).

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, op de factuur staat het nog gewoon vermeld. Ik kreeg hem in combi met het HD pakket van 9,95. Heb later een korting van 4,95 per maand bedongen, omdat het HD pakket in prijs verlaagd werd. Dit is nog steeds zo :D  Dus een goede reden om geen pakketwijziging te doen.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...