Duracell Geplaatst: 22 maart 2014 Geplaatst: 22 maart 2014 (aangepast) Hallo ik heb Linux mint geinstalleerd maar ik krijg mijn geluid chip realtek alc 892 niet aan de praat. Heeft iemand een oplossing voor mij. gr Duracell 23 maart 2014 aangepast door wiz titel aangepast Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite
Mrbeam Geplaatst: 22 maart 2014 Geplaatst: 22 maart 2014 Onderstaand via google gevonden (ik ben geen expert): http://forums.linuxmint.com/viewtopic.php?f=49&t=110209 I added CODE: SELECT ALL options snd-hda-intel model=autoto /etc/modprobe.d/alsa-base.confand then did CODE: SELECT ALL sudo alsa force-reloadAnd it worked. Very strange but I'm happy Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Duracell Geplaatst: 22 maart 2014 Auteur Geplaatst: 22 maart 2014 Dat had ik ook gevonden ,maar ik ben een leek op het gebied van Linux dus dit zegt mij niks Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite