Ga naar inhoud


plotseling geen signaal op HD kanalen


Nico
Ga naar oplossing Opgelost door Nico,

Aanbevolen berichten

Je kunt echt van me aannemen dat dit onzin is. Zeker als draden elkaar kruisen en niet parallel lopen. Coax schermt ruim voldoende af...zeker tegen 50Hz. HDMI is ook afgeschermt. Waarom denk je dat dat afgeschermde kabels gebruikt worden?

En trafo´met gelijkstroom bestaan niet. Wisselstroom! Gelijkstroom kent geen magnetisch veld. Dat had NicolaTesla al heel snel uitgevonden. :D

Een "trafo" is voluit genoemd "transformator". Dat kan vele vormen hebben, maar in dit geval gaat het van wisselspanning naar gelijkspanning.

Enne, "Gelijkstroom kent geen magnetisch veld.???????? Ga je vreselijk diep schamen!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

En vergeet de transductor niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

wie kan mijn helpen ik heb een aston simba 201 receiver heeft alijd gewerkt maar na een rep heb ik wel fta zenders maar geen kanaldigital zenders ontvagen voor heen wel alle zenders maar nu geen beeld

de card van kanaldital is goed is uit geprobeerd op een andere receiver en is goed b.v.d.

cvdv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een "trafo" is voluit genoemd "transformator". Dat kan vele vormen hebben, maar in dit geval gaat het van wisselspanning naar gelijkspanning.

Enne, "Gelijkstroom kent geen magnetisch veld.???????? Ga je vreselijk diep schamen!

 

Ik had dit  niet meer gelezen en heb me al lang staan schamen. Gelijkstroom heeft natuurlijk een magnetisch veld. Maar ik was totaal door de war gebracht door dat gelijkstroom trafo geneuzel. Als je op een trafo gelijkspanning zet komt er aan de ander kant echt niets uit hoor. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...