Ga naar inhoud


Camera kopen op een_of_andere_veiling_site


Psychosammie

Aanbevolen berichten

, maar je hebt wel een adresje vlak over de grens in Dld. nodig om het te kunnen kopen.

 

suc6

 

Gerrit

Je heb helemaal geen adres nodig,nl je kunt het gewoon naar een Post filiaal naar keuze  laten sturen,het enige wat je moet doen is je aanmelden bij POSTFILIALE  DIREKT,,duurt een week of 3 eer je het pasje van DHL gratis thuis gestuurd krijgt.

Je krijgt een SMS als het packet geariveerd is.

 

wel heb je evt een Duits mobile tel.nr. nodig,ook dat is geen probleem ,een Prepay simkaart kun je zo kopen ,wel legitimatie meenemen,daar alles geregistreed word naam en adres ed,ook als  je er een van een duitse discounter A of P koopt ,maar dan zit je weer met de dekking,en ook deze moeten eerst online,. geactiveerd worden.

 

Bijv een Sim kaart van T-Mo.,,,L.''.deze hebben ook in  NL GSM netwerken',en deze word in de winkel terplaatse geactiveerd,dus klaar voor gebruik,en hij blijft geldig ,ook als je niet beld.

ps neem wel een Internatationale Simkaart..ca 19euro.

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou, de bestelling is de deur uit. Eens zien hoe lang dat duurt en welk kaartje er bijgeleverd wordt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je heb helemaal geen adres nodig,nl je kunt het gewoon naar een Post filiaal naar keuze  laten sturen,het enige wat je moet doen is je aanmelden bij POSTFILIALE  DIREKT,,duurt een week of 3 eer je het pasje van DHL gratis thuis gestuurd krijgt.

Je krijgt een SMS als het packet geariveerd is.

 

wel heb je evt een Duits mobile tel.nr. nodig,ook dat is geen probleem ,een Prepay simkaart kun je zo kopen ,wel legitimatie meenemen,daar alles geregistreed word naam en adres ed,ook als  je er een van een duitse discounter A of P koopt ,maar dan zit je weer met de dekking,en ook deze moeten eerst online,. geactiveerd worden.

 

Bijv een Sim kaart van T-Mo.,,,L.''.deze hebben ook in  NL GSM netwerken',en deze word in de winkel terplaatse geactiveerd,dus klaar voor gebruik,en hij blijft geldig ,ook als je niet beld.

ps neem wel een Internatationale Simkaart..ca 19euro.

 

is dat postfiliale dan ook 's avonds en in het weekend open? en ik meen me ook bij sommige artikelen gelezen te hebben Lieferung an Packstation nicht möglich.

Bij mijn adresje krijg ik ook een telefoontje of e-mailtje als de spullen binnen zijn en als ik aangeef wanneer ik de spullen op kom halen dan staat meestal ook de Kaffee mit Kuchen al klaar.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas ,kaffee unt kuchen ,'s avonds en in het weekend natuurlijk dicht,maar ja ,niet iedereen heef zulke goede kennisen in de buurt,heb er zelf 1 in kleve ,maar dat is te ver voor 1paketje.

En 1 in Wyler ,maar die heef geen telefoon,zelfs geen GSM,dus daar heb je weinig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...