Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hi,ivm.een virus probleem ,laptop van een vriend  was helemaal verziekt ,heb ik vorig jaar op de laptop win.7 home premium 32bit geinstaleerd (stond voorheen vista op)ik had deze cdrom 2jaar geleden gekocht in een pc shop.

Deze staat ook op mijn Eigen pc ,en werkt prima,echter op de lapop krijg ik de melding:Uw software is mogelijk niet legetiem,terwijl ik wel de juiste code heb ingetoetst.

Op AVG Automatisch ondehoud,,Register opruimen,,1probeem gevonden -details geeft hij aan :programma-instellingen:lege sleutel "HKEY-LOKAL-MASCHINE \software\Wpm"is leeg en bevat geen subsleutels of gegevens en kan hier door niet worden verwijderd.

Wat kan ik er aan doen om de license key te activeren?

aangepast door columbo

Geplaatst:

Ik lees dus goed dat het én op je eigen pc staat én op de laptop?  Elke licentie die een particulier kan kopen is geldig voor 1 machine!

.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

ik heb hem ook nog op een oude pc staan ,daar werkt hij ook nog.,wat kan ik het beste doen,een nieuwe license kopen online ,of via de backup cd Vista er weer op zetten,echter dan moet ik alles weer opnieuw instaleren en ben ikzo maar een 1/2 dag bezig.

Heeft Vista zijn beste tijd gehad,of deze is ook bijna out.?

Geplaatst:

Nieuwe licentie kopen vista raad ik niet aan

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...