Ga naar inhoud


vu duo,tandwieltjes beginnen draaien,mediaspeler stopt en prompt ned1.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

al enige tijd,gebruik ik soms mijn vu duo als mediaspeler.dan neem ik de mediaspeler die in de plugins zit,en selecteer ik muziekclips van youtube,FLV en MP4.

Deze haalt hij van mijn qnap nas server via nfs.

Speelt perfect af,maar soms na onbepaalde tijd,zie ik de tandwieltjes draaien op mijn tv scherm,begint de muziek te haperen,met als eindresultaat,ned1 zonder geluid via mijn FTV kaartje.

Verleden week was ik mp3's aan het beluisteren,en kreeg plots een groen scherm met een crasch.

ik gebruik een oudere versie van pli 3.0.

Iemand tips?

Ik heb een craschlog toegevoegd toen ik mp3's aan het beluisteren was.

enigma2_crash_1395269552.zip

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


meerdere kwesties kunnen aan de hand zijn,

- de spinner in beeld betekend dat iets gezocht wordt per ethernet en niet gevonden kan worden > internet of externe schijf

- de muziekstukjes zijn beschadigd, kun je testen door hetzelfde muziek stuk nog eens af te spelen

- de mediaplayer heeft een bug, hetgeen eerder niet werd beschreven door Openpli users

- je extern verbinding naar NAS is verkeerd aangekoppeld / gemound OF de NAS is UITgeschakeld > werdt uitgeschakeld

- je switch en of router levert teveel collisions op het netwerk op

 

1 of 4 lijkt me de belangrijkste kwestie om te onderzoeken

misschien zelfs slechte UTP kabels of stekkertjes gebruikt

 

ciao

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer het eens met de interne player(pvr toets) in plaats van de mediaplayer plugin. ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu je dat zo vraagt dirocca, valt me iets in...

afgezien van dat je natuurlijk gelijk zou kunnen hebben dat de mediaplayer een probleem heeft...

 

namelijk of die bestanden in submappen staan opgeslagen en niet allemaal de juiste rechten hebben

dat had ik namelijk met een paar submapjes in de map iTunes die ik van mijn broer gekopieerd had

( via telnet kun je dat zien met >ls -lia< of op je linux pc met de filemanager )

 

komt namelijk vaker voor door vanuit windows bestanden en mappen te kopieren naar een linux NAS.

ciao

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...