Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er voor het instellen van de LCD Display ook een eenvoudiger plug-in als die standaard

in Open-Pli zit.

Dus niet overgaan naar VTi, maar voor Open-Pli.

Deze is gezien mijn kennis van zaken voor gevorderden.

Groeten.

Geplaatst:

Dat is voor alle images hetzelfde.

Je zal dus inderdaad aan de slag moeten met lcd4linux.

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

kan makkelijk via de webinterface van LCD4linux.Zo heb ik het gedaan.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst: (aangepast)

Bij openATV is het mooi voor geinstalleerd als je de image er op flashed, goed en overzichtelijk, naar mijn mening.

Dat mag iedere image bouwer eigenlijk wel doen, is misschien voor de leken onder ons ook wat fijner om te gebruiken

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Bij openATV is het mooi voor geinstalleerd als je de image er op flashed, goed en overzichtelijk, naar mijn mening.

Dat mag iedere image bouwer eigenlijk wel doen, is misschien voor de leken onder ons ook wat fijner om te gebruiken

wat bedoel je dan?

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

ik heb openvix 3;808 en daar kan ik dat volledig doen in wenif op de PC.En je ziet onmiddelijk de veranderingen op je PC scherm.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst: (aangepast)

dat is als je de lcd4linux plugin standaard hebt geinstalleerd in het image altijd zo

overigens ook voor alle andere instellingen...

fijn hè ^_^

op de DUO2

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

wat bedoel je dan?

Ik bedoel dat de plugin al meteen werkt na het flashen van de box met openATV, ik download alleen de picons nog van ocram en verder hoef ik niks te doen met deze plugin

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...