verkerkbr Geplaatst: 26 maart 2014 Delen Geplaatst: 26 maart 2014 Sinds kort ontbreekt caller ID als ik uitbel via VoipX. Er verschijnt wel een caller ID hetzij anoniem of 000. Bel ik op een andere manier dan komt caller ID wel binnen. Is er wat veranderd ? De instellingen van de caller ID's bij Delmont nagekeken. Deze staan nog steeds goed. Heeft iemand dezelfde problemen ? Of beter nog een oplossing. Want zonder caller ID nemen sommige mensen niet meer de telefoon op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mati Geplaatst: 27 maart 2014 Delen Geplaatst: 27 maart 2014 IK heb het zelfde probleem met VoipBuster. IK heb op 20-03-2014 hierover een vraag gesteld bij de helpdesk. Hun antwoord was: helpdesk 20-03-2014 Dear Customer, We are working to solve this technical issue as soon as possible. We hope it will be resolved in the next few days. Thank you for bearing with us in this situation. We apologize for the inconvenience caused. Kind regards, Customer service Pli op DM800, VU+ DUO en DM8000 met 4xDVB-S2, Wave Frontier T90 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
verkerkbr Geplaatst: 27 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2014 Beste Mati, vriendelijk dank voor je bericht. Nu is het probleem in ieder geval duidelijk. Groet, Bram Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JeWeetWelWie Geplaatst: 27 maart 2014 Delen Geplaatst: 27 maart 2014 IK heb het zelfde probleem met VoipBuster. IK heb op 20-03-2014 hierover een vraag gesteld bij de helpdesk. Hun antwoord was: helpdesk 20-03-2014 Dear Customer, We are working to solve this technical issue as soon as possible. We hope it will be resolved in the next few days. Thank you for bearing with us in this situation. We apologize for the inconvenience caused. Kind regards, Customer service Dit is zo ongeveer een autoreply van Dellmont, vh Betamax. Soms werkt het meteen weer een andere keer duurt het wat langer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beetle Geplaatst: 28 maart 2014 Delen Geplaatst: 28 maart 2014 (aangepast) Hallo, Ook ik had dit probleem, maar nadat ik een vinkje bij het volgende heb gezet deed alles het weer: >>>>> Use own telephone number for registration <<<<<< Dus misschien werkt het ook bij anderen ! Evt bij een Fritzbox met firmware versie 06.04 nog bij Caller Id het volgende selecteren: Number in "P-Preferred Identity" 28 maart 2014 aangepast door Beetle Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
verkerkbr Geplaatst: 29 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2014 Beste B, ik zie dit nergens staan op de website van VoipX.... Nummermelding staat aangegeven en is geverificeerd. Bovendien lijkt het mij dat VoipX... server de gewenst nummermelding meestuurt. Email gezonden, echter (nog) geen bericht. Nog maar even afwachten. Groet, Bram Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beetle Geplaatst: 30 maart 2014 Delen Geplaatst: 30 maart 2014 Hallo Bram, Nee niet op de site van VoipX maar in de telefoon instellingen van mijn router heb ik dit gewijzigd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beetle Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Volgens mij is alles weer zoals het hoort bij de voip betamax aanbieders de callerid wordt weer standaard meegezonden. Dus zou het voor iedereen weer moeten werken ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
verkerkbr Geplaatst: 4 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2014 Beste B, bedankt voor de info. Caller ID meezenden werkt ook hier weer. Lag dus niet aan mijn toestel ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
abmg Geplaatst: 12 april 2014 Delen Geplaatst: 12 april 2014 Hier heeft meezenden caller id altijd gewerkt met 2 Betamax providers. Nu niet meer. In de Fritzbox zijn geen instellingen veranerd en stond "Use Internet telephone number for registration" steeds aangevinkt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hansputters Geplaatst: 13 april 2014 Delen Geplaatst: 13 april 2014 Merkwaardig toch, bij Freevoipdeal werkt de nummerweergave -zonder enige onderbreking- nog steeds tadellos! Al die Dellmont-jongens zijn dus kennelijk toch niet een pot nat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beetle Geplaatst: 13 april 2014 Delen Geplaatst: 13 april 2014 Hallo, Nu moet "Use Internet telephone number for registration" weer uit staan, ze zijn er wel steeds mee bezig blijkt. wel vervelend, nou ja dan passen we het maar weer aan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex1970 Geplaatst: 29 april 2014 Delen Geplaatst: 29 april 2014 Welk nummer kan je meesturen dan als je Voipbuster ed. alleen uitgaand gebruikt? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
verkerkbr Geplaatst: 29 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2014 Elk nummer die je wenst. Maar je moet wel over dat nummer beschikken. De registratie gaat als volgt: Bij het controleren van het aangegeven nummer wordt je op dit nummer gebeld. Krijg je een cijfercode te horen en die moet je invullen. Je kunt meerdere nummers melden. En dan al naar gelang de situatie het gewenste nummer aangeven als caller ID. Ben je dus langer van huis, dan zet je de caller ID even op je mobiele nummer. Werkt prima. Groet, Bram 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iemand Geplaatst: 25 mei 2014 Delen Geplaatst: 25 mei 2014 (aangepast) Afgelopen nacht lag m'n VoipBuster er ook een keertje uit. van 25.05.14 04:02:53 Registration of Internet telephone number xxxxxxxxxxxxx failed. Reason for error: DNS error tot 25.05.14 05:11:58 Registration of Internet telephone number xxxxxxxxxxxxx failed. Reason for error: DNS error vast onderhoud ergens; ik gok op de DNS van mijn provider 25 mei 2014 aangepast door iemand gr. Erik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen