Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik kom er even niet uit. Ik heb een Dreambox HD se. Wanneer de DM uitstaat kan ik alle kanalen streamen. Maar zodra ik de dreambox aanzet kan ik alleen de kanaal stream die op dat moment gekeken word. Is er een mogelijkheid alle kanalen te kunnen streamen ook wanneer de Dreambox aanstaat?

Bedankt voor jullie tijd.

Geplaatst:

Omdat dit hetzelfde werkt als met opnemen in jouw geval, je kunt dan ook niet naar een andere zender kijken die op een andere polarisatie e.d. zit.

Wil je dit wel dan moet je een multi/dual tuner ontvanger aanschaffen.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Als de dreambox aan staat dan heb je geen vrije tuner om te streamen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb een cline op me dreambox. Als de dreambox uitstaat kan ik via xmbc naar alle kanalen kijken. Zodra ik de Dreambox aanzet alleen naar de actieve kanaal. Wat ik wil is een Tuner waar ik meerdere kanalen heb. Dus kijken op tv en streamen naar xbmc clients zonder dat elkaar stoort. Kan dit met een Multi tuner?

Geplaatst:

Je hebt dan minstens een sat-ontvanger met 2 tuners nodig. Voor meer vrijheid zou je eentje kunnen kopen met 4 tuners.

Wat voor schotel installatie heb je? Dat kan nl. ook beperkingen opleveren.

Geplaatst:

Je hebt per tuner een aansluiting naar je LNBs, al dan niet via een switch, nodig. Dus bij 2 tuners moet je twin-LNBs hebben en bij 3-4 tuners moet je quad-LNBs hebben. Dat worden dus dan ook meerdere kabels richting de schotel.

Je oplossing ligt dus niet alleen in de aanschaf van een andere ontvanger, maar ook andere LNBs en daarbij eventueel ook nog meerdere switches.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...