chez Geplaatst: 28 maart 2014 Geplaatst: 28 maart 2014 Zijn weer lekker bezig bij canaal digitaal. Heb eind December mijn HD basispakket opgezegd en vervangen door het STB pakket per 1 Feb. Ze zouden mij hier 60 euro voor in rekening brengen voor heel 2014 dit zou afgeschreven worden op eind february. Ik kijk eind february op mijn rekening en zie dat er i.p.v. 60 euro 80 euro is afgeschreven. Ik heb dit geld gelijk teruggeboekt en canaal digitaal opgebeld om ze hierover te informeren. (Let wel,bellen is een duur grappie want ik woon in het buitenland) Ik kwam uiteindelijk terecht bij een medewerker die J. Van Leeuwen heette. Die zei dat het allemaal in orde zou komen en dat ze eind Maart opnieuw een afschrijving van mijn rekening zouden doen en deze keer met het correcte bedrag. Tot dusver ok, foutje kan gebeuren. Afgelopen week belandde bij mijn ouders in Nederland een dreigbrief van canaal digitaal op de mat dat er rap betaald moest worden. Ik weer canaal digitaal gister bellen en op zoek naar de bewuste medewerker van Leeuwen om mij even rap te informeren wat er nou weer aan de hand is. Na een keer of tien te zijn doorverbonden krijg ik te horen dat deze medewerker al 5 maanden niet meer bij canaal digitaal werkt. Dus ik zeg hoe kan dat nou, heb hem net vorige maand aan de tel gehad. Dus of jullie geven valse namen op of er klopt iets niet met jullie administratie m.b.t jullie medewerkers. In elk geval werd dus geholpen door een andere medewerker en die zei dat ik de brief kon verscheuren en dat het correcte bedrag vandaag van mijn rekening zal worden geschreven. Ik heb nog even geinformeerd naar mijn belkosten die ik heb gemaakt, en zei deze medewerker doodleuk dat ik ze de specificaties kon sturen en dan zou canaal digitaal de kosten betalen, iets waar ik een hard hoofd in heb. Al met al ben ik niet echt onder de indruk van de administratie afdeling van canaal digitaal en als het nou weer fout gaat kunnen ze ook naar die 60 euro per jaar fluiten dan maar fta. meer mensen met gelijksoortige ervaringen? VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird
Mojo Geplaatst: 28 maart 2014 Geplaatst: 28 maart 2014 "meer mensen met gelijksoortige ervaringen?" Jammer, je hebt het forum niet doorgelezen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Justin Geplaatst: 28 maart 2014 Geplaatst: 28 maart 2014 Chez Maak je maar niet druk dat je volgend jaar STB pakket betaald want Canaal Digitaal moet dit pakket afschaffen omdat de NPO (1,2,3) en radio zenders niet meer gratis te zien is na 1 augustus 2014 wegens bezuingingen. Dit wordt na 1 AUGUSTUS 2014 in de duurdere pakketten doorgeven Zie onderstaande link. M.V.G Justin http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/14611/canaldigitaal-einde-gratis-kijken-npo.html
Gerard 76 Geplaatst: 28 maart 2014 Geplaatst: 28 maart 2014 STB is settopboxSTD is alleen NL 1 2 en 3. STB blijft gewoon bestaan hoor.
Sunnyfield Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 Bijna dezelfde ervaring zeer recent (medio januari). Ook overgestapt naar STB. Ook loze beloftes over de telefoon. Bij mij is het alleen nog niet opgelost. Meerdere emails verstuurd en je krijgt antwoord waaruit blijkt dat ze helemaal niet naar de inhoud van de email hebben gekeken. Na stornering nu ook dreigbrieven ontvangen. Binnenkort krijgen ze bericht van mijn advocaat :-) Gedeelde smart is halve smart toch?
youriy Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 Meerdere emails verstuurd en je krijgt antwoord waaruit blijkt dat ze helemaal niet naar de inhoud van de email hebben gekeken. Na stornering nu ook dreigbrieven ontvangen. Dit is inderdaad een standaard procedure bij de klantenservice van canaldigitaal. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Moderator ceesv Geplaatst: 29 maart 2014 Moderator Geplaatst: 29 maart 2014 Gewoon een PM sturen naar webcare op het Canaldigitaal forum. Die lossen dat perfect op. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
grondstof Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 Als je een abonnement opwaardeert gaat het in 1x goed, ga je een stapje terug of zeg je op dan lukt het ze plotseling niet. Ik had 2 stuks STB abonnementen, de eerste maak ik een basispakket van, zonder probleem De tweede zegde ik ruim een maand voor de vervaldatum op. Toch haalt CanalDigitaal 6 weken later bijna 80 euro van mijn rekening, dit uiteraard direct laten storneren. Na diverse mails waarin ik ook even duidelijk laat merken hoe ik over CanalDigitaal denk kreeg ik een standaard briefje. Over de beschuldigingen van misbruik en diefstal welke ik had geuit geen woord. Wel dat ik vanwege het opzeggen van het STB pakket nog 2.87 euro van ze terug krijg. Dit gaat wel 4 tot 6 weken duren zei men er meteen bij. Dan is het al snel half april, opzeg datum was half januari, had ik de bijna 80 euro niet gestorneerd dan had ik daat zeker en misschien wel langer dan half april op moeten wachten. CanalDigitaal is in mijn ogen een organisatie die misbruik maakt van zijn positie, deugd qua organisatie niets van en heeft personeel in dienst die of bewust maar wat zegt of geen idee heeft waar ze mee bezig zijn. En op zich is het erg simpel wat ze doen moeten, kaartjes uitdelen en betreffende abonnement op die kaartjes vrij geven. Daarna de bijbehorende abonnements- kosten afboeken en klaar zijn ze.
DIGIWIEW Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 (aangepast) ja de heren van canal digitaal het blijft lachen met die mensen ze blijven je bezig houden met hun manier van werken houd moet de aanhouder wind 29 maart 2014 aangepast door DIGIWIEW Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
chez Geplaatst: 29 maart 2014 Auteur Geplaatst: 29 maart 2014 zie net mijn rekening en gister hebben ze in elk geval wel het juiste bedrag afgeschreven ben benieuwd hoeveel dreigbrieven ik nog ga ontvangen :-) iedereen bedankt voor jullie reacties. @Mojo ik snap je reactie, ik had het forum wel eerder doorgelezen en weet dat er mensen met dezelfde ervaringen waren. Had de vraag wat beter moeten stellen denk. was gewoon benieuwd of recent meer mensen hetzelfde hadden meegemaakt zoals ook gezegd door Sunnyfield gedeelde smart is halve smart :-) VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird
gps Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 In februari telefonisch m'n EXTRA kaart opgezegd. Ik zeg nog voor de duidelijkheid tegen de medewerker: " Ik zeg dus alleen de EXTRA kaart op". "Komt in orde", was het antwoord. Paar dagen later: 4 brieven van CD in de bus. 1x brief vanwege verzoek volledige beëindiging Hoofdkaart. 1x brief vanwege verzoek beëindiging bijbehorende HDTV pakket. 1x brief vanwege verzoek volledige beëindiging Extra kaart. 1x brief vanwege verzoek beëindiging bijbehorende HDTV pakket. En later weer een brief vanwege opzegging abonnement met een persoonlijk aanbod en dan moet je bellen naar 0900-9323. Gisteren is gewoon weer het volledige abonnementsbedrag afgeschreven voor april. Ga ik dus storneren en ik vind het zo ook prima.
youriy Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 Gewoon een PM sturen naar webcare op het Canaldigitaal forum. Die lossen dat perfect op. Die hebben het toen voor mij ook niet opgelost. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Moderator ceesv Geplaatst: 29 maart 2014 Moderator Geplaatst: 29 maart 2014 Voor mij wel. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 Voor mij wel. Jij hebt er vast wel even fijntjes bij vermeld dat jij moderator bent op sat4all. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 29 maart 2014 Moderator Geplaatst: 29 maart 2014 Nee, toen ik ze nodig had was ik nog geen moderator. En ik weet niet of het een voordeel of nadeel is ze dat te vertellen, dus houd ik mijn mond erover. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen