verkerkbr Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 (aangepast) Kan mogelijk zo zijn dat er slechts een verbinding met de Voip server is toegestaan. Maar eens proberen zonder dat de telefoon met de voip server is verbonden. Zelf gebruik ik overigens gewoon SMS optie via de website. Adressen kun je met knippen en plakken vanuit een vaste lijst eenvoudig aanbrengen. En ook de tekst kun je vooraf even maken en erin plakken en archiveren. Uur en datum van je sms bericht staat vermeld in je transactie lijst ook op de Voip website. Groet, Bram 9 mei 2014 aangepast door verkerkbr
Tonskidutch Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 ? dat lijkt raar, maar als mń telefoon thuis via router ingeschakeld is dus verbinding heeft kan ik elders op mijn laptop toch middels mijn SIP bellen en sms'sen per voip The Crying Cowboys Aaron Rux
verkerkbr Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Beste T, ik heb eerder ervaren dat sommige Voip providers slechts één verbinding toestaan. Door met twee of meerdere apparaten één verbinding te maken, wordt slechts de laatst ingeschakelde verbinding toegestaan. Anders zou je op een abonnement meerdere apparaten op diverse locaties kunnen gebruiken.
Con Geplaatst: 9 mei 2014 Auteur Geplaatst: 9 mei 2014 (aangepast) Beste beiden, ik denk dat dat niet van toepassing is. Op mijn Windows XP ging het perfect, weliswaar met het voipprogramma wat afkomstig was van freevoipdeal. En zelfs in de virtuele omgeving doet het voipprogramma het goed, maar vind ik omslachtig als je ff wil SMS-sen. 9 mei 2014 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen