Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb vanavond eindelijk mijn duo2 in de woonkamer geplaatst en ingesteld. 1 irritant punt is ineens de harde schijf, deze werkte gewoon maar na verplaatsen heb ik een probleem, hij neemt op, timeshift werkt maar de opnames kan ik niet terugvinden. Als je op de rtoets druk gebeurt er niets. In menu harde schijf mount ik de hd maar zodra ik uit het menu ga springt de hd weer terug naar standaard logo. Formateren lukt niet, controleren ook niet? Maar opnemen wel? Na 1 uur proberen geen resultaat. Heb vti laatste versie erop staan.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

met alle respect, maar soms begrijp ik niet waar het probleem verscholen ligt... gezien de informatie bij de vraagstelling

- voorheen werkt het { shutdown / afsluiten + kabels eraf }

- nadien {andere opstelplaats + kabels eraan en starten } kun je niet meer de HDD benaderen

{ de ingebouwde HDD of usb extern ??? }

{ was de receiver per dhcp verbonden of fixed IP-adres ??? }

waren er aankoppelingen voor externe gedeelde mappen aangemaakt op originele locatie bijvoorbeeld naar Nas of pC of tweede receiver???

toon eens de informatie over de mounts (vti panel > vti gereedschap > toon mounts!!!

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst:

Misschien een goed idee om per ftp (of handiger: DCC) te kijken of er iets te vinden is onder /media/hdd of submappen?

Zijn er onder menu-...-paden links aangemaak?

is EMC gebruikt?

En:

Als het een ingebouwde hdd is MOET formatteren toch lukken?

Geplaatst:

Radio man

voor het initialiseren (dus partities aanmaken en formateren) moet je een ingebouwde hdd wel eerst afkoppelen... umount /media/hdd

indien er nog processen actief zijn op de VU+ die op de HDD actief zijn, moet je ook die eerst stoppen.

ciao

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst:

Er zit een interne hd in en alles werkte vanaf het begin op de test opstelling. Ik had eerst een dhcp adres en na het omwisselen heb ik hem een fixed adres gegeven. Daarnaast heb ik de tuners omgezet dual tuner eerst en single tuner op de 2e plaats. Nu ik alles bij elkaar optel denk ik dat ik de sw er opnieuw op moet zetten ivm de wijzigingen en direct vanaf het begin een vast ip adres geven. 

Ik heb de ultimo weer terug gezet want ik wil eerst formule 1 en sport kijken. Daarna opnieuw beginnen met de duo2

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...