Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op de oranje kaart zit alles in 1 familie.

Daarbij heb ik dan de fox edl zenders.

Voor de grijze 2e kaart betaal ik zo te zien 1.50pm.

Nu kijk ik eigenlijk weinig via die grijze kaart dus het viel me nu pas een tijdje op.

Ik ontvang de commerciële zenders althans sommige nu ook in Hd.

Verder val het mij op dat ik ook op de grijze kaart edl2/fox2 sd ontvang en sportnet golf volgens mij.

Het gaat mij nu om edl2 sd edl1 sd kan ik even niet vinden als die al bestaat volgens mij niet.

Wat wordt er nu aan zenders ontvangen op de grijze 2e kaart voor 1.50pm

Op de c+ site staat wel stbp-pakket maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Me vraag is klopt het dat ik edl2 ontvang op de grijze kaart en wat ontvang je verder aan sd en hd zenders ik zie niet echt een kanalenlijst wat ik nu precies ontvang voor 1.50pm aan c+ zenders .

Bedankt alvast.

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Geplaatst: (aangepast)

u bedoelt natuurlijk de CanalDigitaal site, C+ is namelijk spaans.

van de siten van CD:

» STBP-pakket (Set top box-pakket)

Het Set top box-pakket is een abonnement dat in tegenstelling tot alle andere CanalDigitaal-abonnementen een jaarlijks abonnementsbedrag kent (in plaats van een maandelijkse abonnementsvergoeding). U betaalt slechts éénmaal per jaar een bedrag ter vergoeding van de administratieve kosten voor de diensten van CanalDigitaal.

Met het STBP-pakket kijkt u naar de Nederlandse publieke en commerciële zenders en de vrij te ontvangen zenders (FTA-zenders). U kunt met dit abonnement niet kijken naar de HD-versies van de commerciële zenders.

U kunt dit pakket niet meer bestellen via deze website.

post-56022-0-83274400-1396191246_thumb.jpg

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Geplaatst:

Als jij op de hoofdkaart het familie pakket hebt, dan heb je op de extra kaart ook het familie pakket en daar betaal je geen €1,50 maar €2,50 per maand voor.
Welke zenders je op je extra kaart kunt bekijken, kun je het beste op de eerste drie pagina's van deze site bekijken:
http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/canaldigitaal-sd-zenderlijst-tv-radio.pdf

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen