Ga naar inhoud


M7 stunt.aktie geldig bij canal digitaal,TVV en telesat.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

M7 doet een stunt.

Wie van dinsdag 0h00-23h59 een abonnement afsluit bij M7,dat is canal digitaal, tvv en telesat,krijgt 2 maanden gratis abonnement.iedere 100ste klant,krijgt 1 jaar gratis abonnement.En wie geluk heeft,zich als de 500ste klant aan te schrijven,krijgt een volledige set gratis,+gratis monteren van schotel en bijbehorend met 1 jaar gratis abonnement.Mochten we een 1000ste klant aanwerven,dan krijgt die een set voor zichzelf,met 2 jaar abonnement gratis,en mag een andere set met ook 2 jaar abonnement gratis,weggeven aan een vriend.De 2 setjes worden indien gewenst gratis gemonteerd door onze techniekers.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi,

M7 doet een stunt.

Wie van dinsdag 0h00-23h59 een abonnement afsluit bij M7,dat is canal digitaal, tvv en telesat,krijgt 2 maanden gratis abonnement.iedere 100ste klant,krijgt 1 jaar gratis abonnement.En wie geluk heeft,zich als de 500ste klant aan te schrijven,krijgt een volledige set gratis,+gratis monteren van schotel en bijbehorend met 1 jaar gratis abonnement.Mochten we een 1000ste klant aanwerven,dan krijgt die een set voor zichzelf,met 2 jaar abonnement gratis,en mag een andere set met ook 2 jaar abonnement gratis,weggeven aan een vriend.De 2 setjes worden indien gewenst gratis gemonteerd door onze techniekers.

En wat is de stunt hiervan??

Ik zie dit gewoon als weer een strop voor 22 betaalde maanden....

Voor welk abonnement geldt dit dan???

Nee zou liever zien 2 maanden kosteloos kijken naar het duurste abonnement + gratis apparatuur (in bruikleen) en vanaf dag 1 per maand kosteloos opzegbaar...

 

Gr.De Buurvrouw

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 april...mijn verjaardag

Het is GEEN 1 april grap,maar een kameraad van mij verjaard op 1 april,en die is er echt niet zo gelukkig mee.

Ooit eens in panne gevallen op de 1ste april,en ik heb alles op alles moeten zetten om hulp te krijgen,want iedereen zei,je zal me niet liggen hebben,t'is 1 april.Gelukkig kon ik toch iemand vinden,die wilde komen,en die 1 april heeft me veel geld gekost,omdat het een officiële firma was,en anders mijn kameraden het gingen doen.Maar ja.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

M7 doet op dit moment navraag naar de bron van dit verhaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...