Ga naar inhoud


motor voor een 1.20 schotel


blackeyes

Aanbevolen berichten

een vraagje

 

voor een 1.20 m schotel ben ik een motor (geen actuator) aan het zoeken die sterk genoeg is en met usals ken werken

gewicht van de schotel is rond 17 kilo

wie weet een merk  die aan die eisen ken voldoen

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat zou bij de specs moeten staan.

Kan me vergissen, maar mij staat iets bij van 17 kg.

Kan het alleen nu even niet checken.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

en die werkt ook met usals?

In de specs is van usals niets te vinden . staat wel 15 kg max 70 gr (140)

http://www.stab-italia.com/downloads/rotor%20sat%20division/hh100%20and%20hh120/Instruction%20Manual%20[EN-DE-IT-FR-ES].pdf

aangepast door trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je mijn handtekening ook gelezen? :)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

stab hh 120

Satellite antenna rotor - USALS with SAT FINDER


  Communication Protocol DiSEqC1.2 Antenna Maximum Diameter 120 cm Maximum Antenna Weight 17 kg Support Pole Diameter 50 ÷ 83 mm Lunghezza Perno Mobile 180 mm Diametro Perno Mobile 54 mm Rotation Angle ± 62° Rotation Speed 0.7°/s (18 V); 0.4°/s (13 V) Work Voltage 13 / 18 Vdc Stand-by Consumption 30 mA Work Absorption 190 mA Max Consumption 350 mA Operating Temperature -40°C ÷ +80°C Max Relative Humidity 100% Settable Positions (DiSEqC1.2) 49 satellites Preset Positions (DiSEqC1.2) 28 satellites Settable Positions (USALS) without limits Connectors F-type Link coaxial cable Mechanical Limits ± 70° Settable Electronic Limits 5° ÷ 65° Fine Rotation 0.1° impulses Inclinazione Del Rotore Sul Palo 15° ÷ 70° Weight 3200 g

 

 

 

 

 

dit is wat ik gevonden heb dus die zal toch net op het randje kunnen voldoen aan de eisen

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

een vraagje

 

voor een 1.20 m schotel ben ik een motor (geen actuator) aan het zoeken die sterk genoeg is en met usals ken werken

gewicht van de schotel is rond 17 kilo

 

Waarom mag het geen actuator wezen?

Ik heb die van mij al 25 jaar achter mijn schotel van 1,20mtr aan het jagen en hij doet het nog sinds dag nummer 1.

Ik gebruik als sturing...zie mijn handtekening...weet het niet eens uit mijn hoofd. Omdat het ding zo probleemloos werkt hoef ik me er niet om te bekommeren.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom mag het geen actuator wezen?

Ik heb die van mij al 25 jaar achter mijn schotel van 1,20mtr aan het jagen en hij doet het nog sinds dag nummer 1.

Ik gebruik als sturing...zie mijn handtekening...weet het niet eens uit mijn hoofd. Omdat het ding zo probleemloos werkt hoef ik me er niet om te bekommeren.

voor een 1.20 m schotel ben ik een motor (geen actuator) aan het zoeken die sterk genoeg is en met usals (ken) kan werken

Usals met een actuator gaat niet lukken , bovendien is met een H2H motor een groter draaibereik mogelijk .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, ik haal van 57°oost tot 45°west...het zou nog verder kunnen maar aan oost en west kant zitten me bergen in de weg.

De meest interessante zenders zitten voor mij aan de oost kant.

Met dat usuals gedoe ben ik niet zo bekent..ik geloof dat daar een 36 volt adapterbox voor is..maar dat heeft me nooit echt geinteresseerd omdat mijn SuperJack 6000 gewoon goed werkt. Verder wil ik geen HF door mijn adapterbox.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...