Jürgen Geplaatst: 1 april 2014 Delen Geplaatst: 1 april 2014 Op mijn vorige Dell laptop had ik een TV direct via HDMI aangesloten en als ik de klep (display) van de laptop dichtklapte dan bleef het beeld op de TV gewoon aan staan en kon ik daarmee werken. Of ik toen iets aan de configuratie had gewijzigd weet ik niet meer. De reden hiervoor is dat de laptop met de gesloten klep op de grond naast het bureau staat en ik via en extern toetsenbord / muis direct via het beeldscherm van de TV werk. Nu dat ik een nieuwe Acer Laptop N550JV-CN270H (Windows 8.1) in gebruik heb genomen en ik de verbinding naar de TV d.m.v. Mini DisplyPort tot stand heb gebracht kan ik weliswaar op beiden het beeld zien en mee werken maar zodra ik de klep sluit gaat het beeld op beide uit. Ik zie in het configuratiescherm wel een optie om het beeld op een 2e scherm te projecteren waarbij de 4 beschikbare opties (dupliceren / uitbreiden etc.) wel functioneren maar bij geen één van de beschikbare opties blijft het scherm op de TV aan als ik de klep sluit. Iemand een idee of dit te bewerkstelligen is? MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oplossing Pionewbie Geplaatst: 1 april 2014 Oplossing Delen Geplaatst: 1 april 2014 Je moet onder energiebeheer kijken. Daar zal wel staan dat de laptop uit moet gaan, of in slaapstand moet gaan bij sluiten van de klep. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 1 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2014 Prima bedankt, dat is het en het functioneert. Ik had al in Energiebeheer gekeken maar alleen in de verkeerde optie. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen