Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

misschien beter de "www." er voor zetten; die werkt wel...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

• Moderator
Geplaatst:

Daarnet naar http://tv-vlaanderen.be en kreeg een mooie IIS error.

O.a. D:\inetpub\www\2010.tv-vlaanderen.be

Tijd voor eens een update???? En misschien de web-site deftig configureren... kleine upgrade naar een deftige web-server (i.e. anything but IIS).

dus http://www.tv-vlaanderen.be

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Had het moeten vermelden. www.tv-vlaanderen.be werkt idd wel. maar uit gewoonte tik ik die www niet. een beetje deftige admin zorgt dat domain.tld ook verwijst naar je webserver...

Tot zover de grote lichten bij TVV op dat vlak.

• Moderator
Geplaatst:

Had het moeten vermelden. www.tv-vlaanderen.be werkt idd wel. maar uit gewoonte tik ik die www niet. een beetje deftige admin zorgt dat domain.tld ook verwijst naar je webserver...

Tot zover de grote lichten bij TVV op dat vlak.

Een ding is zeker bij jou, TVV heeft 2 kansen.

-  Ze doen het niet goed

-  Ze doen het verkeerd.

Maar wat is nu je punt, wanneer je in het echte leven het adres niet volledig ingeeft loop je ook het risico op de verkeerde plek uit te komen.

Wanneer je een treinkaartje koopt voor Frankfurt, loop je ook het risico in Frankfurt aan de Oder uit te komen.

WWW.tv-vlaanderen kan er toch niets aan doen dat die andere site zonder WWW off-line is? :lol:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Een ding is zeker bij jou, TVV heeft 2 kansen.

-  Ze doen het niet goed

-  Ze doen het verkeerd.

Maar wat is nu je punt, wanneer je in het echte leven het adres niet volledig ingeeft loop je ook het risico op de verkeerde plek uit te komen.

Wanneer je een treinkaartje koopt voor Frankfurt, loop je ook het risico in Frankfurt aan de Oder uit te komen.

WWW.tv-vlaanderen kan er toch niets aan doen dat die andere site zonder WWW off-line is? :lol:

Dit is basis webserver-beheer. Ja het is "www.tv-vlaanderen.be" maar het algemene gebruik is dat je de www kan weglaten en je naar de juiste web-server ge-redirect wordt...

Jouw adres-analogie maakt (zoals de meeste analogien) geen steek....

Geplaatst:

Is dat nu zo erg dat je 3 letters moet typen,drie keer de W?ik doe het altijd,misschien uit gewoonte,omdat ik al meer dan 10 jaar internet gebruik.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Is dat nu zo erg dat je 3 letters moet typen,drie keer de W?ik doe het altijd,misschien uit gewoonte,omdat ik al meer dan 10 jaar internet gebruik.

al meer dan 10 jaar!!! ik al bijna 25 jaar... (sinds '91). vroeger typte ik dat ook in. maar zoals ik al aanhaalde: het is gangbare praktijk dat domain.tld gewoon naar www.domain.tld gaat... niet dat je daar een error-pagina krijgt en zeker niet 1 die informatie lekt.

Geplaatst:

misschien moet bunbun dan maar spontaan zijn cv naar TVV sturen?

veel success.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

Is dat nu zo erg dat je 3 letters moet typen,drie keer de W? ....

Die drie w's gaan nog wel, maar dan die PUNT ook nog eens !!

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Geplaatst:

Duidelijk dat men op dit forum nooit een deftige web-admin zal moeten zoeken....

Men snapt duidelijk de basis-principes van een webserver niet, laat staan dat men de minste notie heeft van veiligheid. Dit heeft niks te maken met het feit of ik het te moeilijk vind om www. te typen, dit gaat om enerzijds je standaard domein niet te redirecten naar een website maar een error-pagina te tonen (wat klant-onvriendelijk is). sat4all.com en www.sat4all.com gaan dus bv. wel naar dezelfde site...

En anderzijds dat deze error-pagina "veel" informatie lekt (de locatie van je document-root en welke webserver en versie je draait). Dit lijkt niets maar voor iemand die websites wil hacken is ieder stukje informatie nuttig om gerichte aanvallen te doen...

• Moderator
Geplaatst:

Des te meer reden om dat dan niet hier te plaatsen.

Maar heb je TVV er zelf al over geïnformeerd?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen