Canvas52 Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Bij het afspelen van een Film1 opname krijg ik steeds het zelfde probleem. Hij begint normaal met afspelen maar na enkele minuten valt het geluid weg daarna na korte tijd wordt het beeld grijs en is de receiver geblokkeerd. Na een reboot werkt hij weer. Als je na het wegvallen van het geluid de pauze knop gebruikt dan zie je in de info-balk ,onder in het beeld, de tijdsaanduiding snel lopen. Ik heb de laatste update en plug-in geladen. Wie weet wat ik hier aan kan doen. SAB heeft mij niet kunnen helpen. mvg. Canvas52
Eduard07 Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Heb je al een andere HDisk geprobeerd? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
JanLuc Piccard Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Ook al geprobeerd om de schijf eerst te formatteren door de triple zelf? Verder zit in het menu een optie om de usb-hdd te testen of deze snel genoeg is. Als dat niet zo is kan dat dit soort problemen opleveren.
Canvas52 Geplaatst: 4 april 2014 Auteur Geplaatst: 4 april 2014 Bedankt voor de tips, ik ga dit weekend de schijf opnieuw formatteren en testen. Ik kom er op terug.
Canvas52 Geplaatst: 5 april 2014 Auteur Geplaatst: 5 april 2014 Ik heb de schijf WD 500GB geformatteerd, 1 maal op FAT32 en 1 maal op NTSF, en helaas heeft dat geen oplossing gebracht. Het is alleen bij Film1, andere kanalen geen problemen. Is er een instelling misschien?
JanLuc Piccard Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Ik heb zelf ook een triple met een goedkope HDD (medion) eraan hangen en heb jouw probleem niet. Dus dan zou ik toch inderdaad ook eens een andere HDD proberen als dat binnen je mogelijkheid valt. Of even een usb stick kan ook. Verder kun je eigenlijk niet zoveel instellen wat de HDD aangaat. Een wat rigoureuzere manier is een fabrieks reset te doen, alles is dan weg en dan moet je alles weer opnieuw instellen etc. Misschien dat dat helpt
Canvas52 Geplaatst: 6 april 2014 Auteur Geplaatst: 6 april 2014 Dank voor de tip. Ik heb het geprobeerd met een USB stick en helaas ditmaal na 10 minuten het zelfde. Ik heb voor dit probleem al eerder een andere Tripple van SAB voor garantie ontvangen. Daarvoor heb ik ook een fabrieksreset gedaan enz. Het lijkt niet te kunnen werken. Ik ga SAB Rotterdam en de leverancier verzoeken een goede oplossing aan te dragen. Dank voor de reacties.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen