Ga naar inhoud


VTI 6.0.6 waarschuwt als er updates zijn


Rivellino

Aanbevolen berichten

Gisteravond heb ik via het menu op mijn Solo2 de VTI-software bijgewerkt. Bij het opstarten vanmorgen kreeg ik de melding dat er weer updates beschikbaar waren.

Ik vind deze nieuwe service van VTI erg prettig. Het is nu erg gemakkelijk om up-to-date te blijven.

 

 

 

KPN Box 12 glasvezel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja en die automatische updates hebben er niet zelden toe geleid dat lelijke bugs de ontvangers dramatisch verstieren.

Dagenlange rode waarschuwingen op de pli site.

Ben zelf uiterst voorzichtig geworden met die automatische functie.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let wel, in VTI is dit geen automatische update maar alleen een automatische melding dat er een of meerdere updates beschikbaar zijn.

Je moet dan alsnog besluiten of je de update al dan niet installeert.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het niet echt een toegevoegde waarde zo,n melding aangezien ik altijd eerst op de git kijk wat er voor veranderingen zijn omdat ik toch nooit update voor ik weet wat er voor veranderingen zijn dus elke dag wel even op de git website kijk

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het niet echt een toegevoegde waarde zo,n melding aangezien ik altijd eerst op de git kijk wat er voor veranderingen zijn omdat ik toch nooit update voor ik weet wat er voor veranderingen zijn dus elke dag wel even op de git website kijk

Zo doe ik ook voordat ik update en zo bedoelde ik bovenstaande natuurlijk ook.

Automatisch updaten doet pli inderdaad niet.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat in dit topic gestart door Rivellino; over de VTI images, dus wat jullie beiden betreft Stevie-V / Eduard07) en als zodanig door wind, regen en sodawater gewassen Openpli gebruikers met updates doen is irrelevant.

 

ook de commentaren van jou Eduard07

 

Ja en die automatische updates hebben er niet zelden toe geleid dat lelijke bugs de ontvangers dramatisch verstieren.
Dagenlange rode waarschuwingen op de pli site.

zijn immers niet relevant

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...