Gast peterp Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 in mijn dreambox 800 HD heeft ooit een 2 1/2 inch hd schijf gezeten,maar toen ik hem kocht was hij er uit gehaald (wist ik) nu heb ik zelf een 500 gb 2 1/2 inch schijf over van m,n media player (leeggehaald) hij past er in ,wat ik nodig heb zijn de aansluitkabels, maar wat ik wil weten is :moet er nog speciale software opgezet worden of kan ik hem formateren en gebruiken ????
hotzenklotser Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Je kan hem er zo inzetten en initialiseren dan zal hij het wel doen ,,,succes...
Gast Mimisiku Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 En de aansluitmaterialen zitten in de doos als je hem koopt...
Gast peterp Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 ik heb hem 2e hands gekocht van 1 van onze moderators zonder hd schijf en zonder aansluitkabels , nu is mijn vraag waar kan ik de aansluit kabels kopen ,ik denk niet bij een computerwinkel,heeft er iemand zoiets over dan hoor ik dat graag !!!!!!!!
iemand Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Kzou er dan gelijk een ventilator bij in prutsen. Anders wordt de tuner veel te warm; gaan de elco's erop stuk en kun je niets meer ontvangen. gr. Erik
Gast peterp Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 ik heb half nederland afgebeld , ik kan niet aan een aansluit kabelsetje komen , wie weet (heeft )wat ????
Daan Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Geef je adres maar via pm heb hier nog zo'n kabel liggen met toebehorende Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
columbo Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Het is gewoon een e sata kabel ,is gewoon in een computer zaak verkrijgbaar,is gewoon een standard kabel ,ook voor de voeding..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen