icesat Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 De Zwitserse SD/HD zenders op Hot Bird 13.0°E gaan al een tijdje op verschillende sat ontvangers open. Op mijn DM800se getest en werkend met- oscamymod- met een aangepaste versie van mgcamd 1.38- funcard met CCcam
Johan45 Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Is al een week te zien met een oude Philips decoder met RayhTec firmware en emu. Uiteraard wel alleen de SD zenders met dit oude decodertje. Vult u rustig aan !!!
icesat Geplaatst: 5 april 2014 Auteur Geplaatst: 5 april 2014 Klopt, op de meeste ontvangers sinds een weekje of zo (sommige al wat eerder) De zenders zijn een mooie aanvulling voor sport en films met origineel audiospoor
dutchandrew Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Deze zenders gaan ook open met doscam v0.19
Mojo Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 WTF is softcamk*** ? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
icesat Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Geplaatst: 11 april 2014 cccam en softcamk***? nok? CCcam en SoftCam.Key; nok SoftCam.Key werkt wel met mgcamd1.38_srf, doscam, oscam-1.20-EMU-HDSC oscamymod met oscam.keys Met CCcam werkt het in combinatie met vplug of met een kaart zoals funcard en nog enkele andere. Heb het zelf werkend met een funcard in CCcam en Oscam.
Tonskidutch Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 is echter wel heel oude kundigheid hoe je key files voor andere softcams / emu's converteert maar dat is hier toch inmiddels een ongewenst thema? ciao Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Johan45 Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Oud is het wel, maar leuk om te zien hoe één en ander werkt is het nog steeds. Voor studie materiaal kan je nog prima bij duwgati terecht en technische vragen zijn gewoon toegestaan. Vult u rustig aan !!!
Tonskidutch Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 de technische vragen daaromtrent is ook inderdaad helemaal geen probleem excuus als ik die indruk gegeven heb ik heb zoals velen heel veel gestudeerd als niets opgeruimd is betreffende dat thema staat zelfs op dit forum nog een en ander hield zo'n beetje op na 2004 Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen