columbo Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Hy ,vraagje hoe krijg ik de MP4 filmpjes naar mijn pc,? Ik heb via dcc wel verbinding ,maar hi ziet alleen de gewone opnames ,echter de mp4 filmpje's ziet hij niet,het is ooit met een ander image op de 7020HD wel gelukt ,maar nu niet meer,is er mischien een mogelijkhijd een snel koppeling op het buroblad te maken voor de HDD`,deze heb ik wel voorde 7020S ,maar helaas niet vor de 7020HD. ik heb open PLI 3.0 ,en Kernel 3.2 er in staan.
Gerard 76 Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Kun je niet vanaf je pc de netwerklocatie van je box toevoegen? Dan kun je simpel allerlei data heen en weer kopieeren,en snel ook.
columbo Geplaatst: 5 april 2014 Auteur Geplaatst: 5 april 2014 Als ik het ip adr,van de 7020hd bovenaan in typ ,krijg ik "geen verbinding" te zien,of ík er nu ftp of htp(s) voor zet ,maakt niks uit,ik krijg geen verbinding..
columbo Geplaatst: 5 april 2014 Auteur Geplaatst: 5 april 2014 (aangepast) Het is gelukt met open webif ,alleen een screen shot lukte niet ,dan maar een foto genomen. Deze webif werkt een stuk ,makkelijker dan die dcc. ik had het laatse cijfer verkeerd in getoetst ,van daar dat het niet werkte, . Bedankt voor de moeite. 5 april 2014 aangepast door columbo
Gerard 76 Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Wacht ff,,nou snap ik je niet meer. Haal je met de webif nu bestanden vanaf je box naar de pc? Nee toch??
Gerard 76 Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Ik bedoelde meer via de netwerkinstellingen van je pc. En dan vanuit daar een netwerklocatie toevoegen...
guppje29 Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Ga naar DEZE COMPUTER. Klik vervolgens Netwerverbinding maken aan. Klik dan op Bladeren en wacht dodat alle verbindingen in de lijst staan. klik dan je dreambox aan en selecteer je HDD. het gebruikersnaam is root en wachtwoord (meestal) dreambox. Klik op Voltooien en je hebt nu een rechtstreekse verbinding gemaakt met de HDD van de Dreambox met je PC. Suc6 DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen