eacmmerk Geplaatst: 6 april 2014 Auteur Geplaatst: 6 april 2014 1 Heb je een email dan stuur ik je een pdf plaatje. (gaat hier niet) 2 Ik ga je opmerking volgen!! hoewel op de kast van de EMP het anderom staat. (3 en 4 ) 3 ook hier ga ik je volgen om dat het zinniger is dan wat er letterlijk staat Switch 4 OFF….. 22Khz LNB G / H 4 op de Sat B en volgens H = HH 18 v 22Khz, G= HL= 14 22KHz enz Overigens super dank dat je er zo serieus op in gaat!
eacmmerk Geplaatst: 6 april 2014 Auteur Geplaatst: 6 april 2014 Uitgevoerd zoals aangegeven geen verandering. Het lijkt alsof ik nog iets moet instellen. De sat b ingang lijkt wel elemaal niet actief te zijn (er is wel spanning van 14 en 18 volt dat is nagemeten). Ik heb in de afgelopen dagen de quatro kop ook al eens op de sat B ingang geprobeerd maar ook toen leek het of er neits werkt. Wat vergeet ik aan / om te zetten?
eacmmerk Geplaatst: 8 april 2014 Auteur Geplaatst: 8 april 2014 verschil tussen documentatie en de instelling voor de switches die op de casing staat nagetrokken bij de EMP. De casing klopt de documentatie is fout. De Quad kop werkt nu maar het signaal is zwak. daarom de kopvervangen door een quattro. Signaal onmiddelijk veel beter. Nu alleen nog fijn regelen. Ceesv dank!
Moderator ceesv Geplaatst: 8 april 2014 Moderator Geplaatst: 8 april 2014 Mooi dat het opgelost is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen