Ga naar inhoud


M7 Group als provider?


Gerrit Vermeulen

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Ja, die is gewijzigd, de eerste berichten hierover dateren van 26.03

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Staat op het CD forum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich wel goed dat allemaal een zelfde naam krijgt maar dan moeten ze het wel goed doen en niet weer dezelfde fouten maken als  eerst.. M7 / M7group/ M7 Group.   Het zou prettig zijn als ze alles op technisch vlak eens gaan controleren en gelijk trekken zoals bij andere providers de normaalste zaak van de wereld is.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mezzo? ;)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij Ned.1 HD, VRT - één, maar Canvas wel veranderd, toch zelfde TP.

Dit is ook het geval met Ned. 2 HD, terwijl NPO DOC en NPO Politiek wel veranderd zijn.

Ik zou denken dat M7 gelijk alles op een TP wijzigt, maar dat is dus niet het geval.

Misschien zijn er nog meer zenders niet veranderd, even afwachten dus.

 

Storend is wel, net als voorheen, dat er weer meerdere varianten zijn;

M7 / M7 Group & M7group.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Communicatie is een probleem dat steeds groter wordt naarmate we verder de tijd in gaan, uiteindelijk komen we naderhand de deur niet meer uit en laten een virtueel bestuurbare robot het werk doen!

 

M7 geeft hiermee duidelijk aan ver in de toekomst te staan door iets simpels alweer ingewikkeld te maken :)

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mezzo? ;)

Die zit niet op een M7 transponder, dat kunnen ze dus ook niet veranderen.

Mezzo is een simulcrypt die van bij Canalsat vandaan komt.

 

Bij mij Ned.1 HD, VRT - één, maar Canvas wel veranderd, toch zelfde TP.

Dit is ook het geval met Ned. 2 HD, terwijl NPO DOC en NPO Politiek wel veranderd zijn.

Ik zou denken dat M7 gelijk alles op een TP wijzigt, maar dat is dus niet het geval.

Misschien zijn er nog meer zenders niet veranderd, even afwachten dus.

 

Storend is wel, net als voorheen, dat er weer meerdere varianten zijn;

M7 / M7 Group & M7group.

Ik denk dat jij jouw ontvanger eens moet flashen zodat alle settings terug leeg zijn.

Wanneer ik scan dan zie ik die varianten niet waar jij het over hebt, enkel M7 Group is nog te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...