Ga naar inhoud


sms na invullen contactformulier


joker55

Aanbevolen berichten

Op mijn eigen site is een contactformulier ingebouwd, deze werkt overigens prima.

Ik krijg prima een e-mail binnen op mijn e-mail adres als er iemand op deze pagina contact zoekt, en alles invult. Dan bel ik meestal 's avonds terug om een afspraak te maken.

Nu is mijn vraag: Is het ook mogelijk om mij een SMS te sturen als iemand dat contactformulier invult ??
Dus niet alleen een e-mail (die ik pas 's avonds laat lees) maar ook direct een SMS stuurt, met hierin de gegevens, zodat ik direct terug kan bellen?
Dan kan ik direct terugbellen via mijn mobiel, en afspraken maken.

hoe kan je dat realiseren?

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou het persoonlijk oplossen met mijn smartphone.Het internet via gsm,is bij ons betaalbaar en zelfs bij de meeste abonnementen inbegrepen.Stel je smartphone in dat hij om de zoveel tijd,je mailbox checkt,en als er een mail is,dat die een geluid en/of trilsignaal geeft.Heeft iemand je formulier ingevuld,krijg je mail,en een korte tijd erna,krijg je een mail bericht via je gsm.Je kan die lezen en de persoon terugbellen.Niet echt je vraag,maar een mogelijks goedkoper antwoord.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn verschillende aanbieders van SMS diensten die je kan gebruiken, een daarvan is Mollie. Het vereist een klein beetje PHP kennis/programmeren, maar dat is meestal goed te doen met behulp van de voorbeelden.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...