dirocca Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 is er een movie/ directory aangemaakt op de hdd? grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
Cacofant Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Het gekke is dus dat het wel heeft gewerkt. Vandaag software update gedaan van openpli. Wat zouden de juiste instellingen moeten zijn qua mountpunt en filesysteem?
dirocca Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 als je kijkt in; menu-instellingen-systeem opname locaties dan zie normaal gezien dit; je ziet bij " standaard opnamelocatie" staan; /hdd/movie/ dat wil zeggen dat er op de hdd een directory movie/ moet staan, anders werkt het niet. normaal gezien word de movie/ directory automatisch aangemaakt mmar ik heb al gemerkt dat dat in sommige gevallen niet gebeurd. indien dit niet het geval is kan je hem zelf aanmaken. grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
Cacofant Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Dat staat bij mij ook zo ingesteld.. Ik kan de hdd formatteren een zie hem ook gewoon in plugin device manager. De movie dir is er ook gewoon. Mount point is ook gewoon aangemaakt. Gekke is zoals gezegd dat het wel gewerkt heeft...
Cacofant Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Iemand met nog wat suggesties? Zoals gezegd kan ik de hdd formateren, hij wordt gemount op fixed: /media/hdd. Als ik disk echter check met device manager staat er: error checken disk. The disk May be damaged..
Cacofant Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Ik ben er achter gekomen dat blijkbaar de hdd niet automatisch gemount wordt als de box helemaal uit gestaan het. Als ik na opstarten een fast Mount doe, kan ik wel alles doen. Een harde Mount doet het echter niet...
Tonskidutch Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 error checken disk. The disk May be damaged.. dat klinkt niet goed, kan echter ook voorkomen als die niet juist aangekoppeld was het beste in dit geval, voor we uren verder moeten zoeken, is het image er opnieuw op te flashen per USB stick de updates binnen te halen en nog eens kijken (check ook je kabeltjes aan de HDD) ciao Orlando in Love Japanese Breackfast
Cacofant Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Heb de vu+ solo2 net een week in gebruik nu al defect :-( Start niet meer op alleen rode powerbutton brand...
Tonskidutch Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 heb je al eens gekeken of je wel een originele solo2 hebt? hier klik als dat een cloon is en je zet er nieuwe firmware op is het einde oefening Orlando in Love Japanese Breackfast
Cacofant Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Ik weet dat ik een clone heb gekocht, maar heeft een week gewerkt eerst met blackhole, toen openpli. Vanmorgen zet ik de box aan, helemaal niets meer, alleen power button :-( Iemand hier nog een goedkope Originele te koop..? Goedkoop was dus duurkoop blijkbaar.
Moderator wiz Geplaatst: 19 april 2014 Moderator Geplaatst: 19 april 2014 Te koop dingen staan in de 2e hands hoek, en met een clone box hoef je hier niet op support te rekenen. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten