Bart53 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Na recente problemen met harde schijf, nu open pli op mijn Vu solo+ staan. Kijken hoe die bevalt. Maar nu geen radio zenders, wel ingeladen met de nieuwste zenderlijst van hans. Als ik nu radio ontvangst wil blijft het scherm zwart, en de zenderinfo blijft op de tv zender staan. Heeft dit te maken met instellingen. Ben zelf al aan het kijken geweest, maar kan niks ontdekken in de instellingen. Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo
satje4U Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 Maar staan de radiozenders wel in je (favorieten)lijst van je ontvanger?? Gigablue Quad HD Plus
Bart53 Geplaatst: 13 april 2014 Auteur Geplaatst: 13 april 2014 De lijst van hans van 1 april zit er in, daar staan ook de radiozenders bij. ,maar nu de ontvanger een aantal maanden in gebruik,maar loop nog regelmatig tegen rare dingen aan. Misschien toch iets te hoog gegrepenmet de aanschaf van deze ontvanger. Gelukkig stat de M7 nog als reserve om mijn vrouw tevreden te houden. Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo
astro iris Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 Hoeveel zenders kan je ontvanger opslaan? Als er teveel zenders worden ingeladen, kan het dat de ontvanger de radiozenders laat vallen. Ik heb dat vroeger ook al eens voor gehad.
Bart53 Geplaatst: 13 april 2014 Auteur Geplaatst: 13 april 2014 Van de zenderlijst al veel verwijderd,alle ver weg zenders. Hoeveel er op de solo kunnen weet ik niet,maar ik heb al eens de hele zenderlijst er op gezet, en toe geen problemen met radio zenders gehad Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo
Bart53 Geplaatst: 13 april 2014 Auteur Geplaatst: 13 april 2014 Op mijn dreambox edit staan de radiozenders wel in de hans settting,maar nu op de ontvanger gekeken, naar de radiozenders staan er niet bij,deze week nog verstuurd naar ontvanger, en dacht dat het goed was. Dit was behoorlijk slordig van mij,omwetenheid. Maar ook mijn eigen zenderlijst nummers begint nu bij 1000, was eerst nummer 1 Zenderlijst canaal digitaal begint nu bij nummer 1, maar dat zijn maar een paar zenders. Dus dat wordt weer aan het werk, misschien weer terug naar VTI ? Eens moet het lukken. Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen