Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

IK zou heel graag willen weten hoe ik een image DM7020 HD uitpakken. Ik werk onder Linux systeem. 

Kan iemand mij hier helpen?

Geplaatst: (aangepast)

wat bedoel je met "uitpakken" of wat wil je bekomen?

-en ga je uit van een .nfi bestand of iets anders?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

Het bestand uitpakken zodat ik bij de bastenden kan komen. Het doel is om de image te bewerken.

Ik weet hoe ik een image voor DM800 kan uitpakken, maar als ik dezelfde instructies voor DM7020 hd volg, dan mislukt mijn doel. 

Geplaatst:

Daar kan ik je helaas niet bij helpen.

wil je een gepersonaliseerde image?

Probeer het anders eens in het Dreambox-subforum?

succes

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

vind het gegeven uiteindelijk toch wel interessant en wil het ook wel eens proberen

iemand een nfi-dump script of iets dergelijks?

Groeten van dvbs,        

Geplaatst: (aangepast)

Hey Loui

Bedankt voor jouw belangstelling.

Maar het gaat hier ook om een llinux-pc en ik ben dit tegengekomen:  "new script unpack repack nfidump by marwen"

en dan lijkt het alsof je via ftp-programma naar jouw box kijkt; mooi met alle mappen en dergelijken en dan hoef je ook niet te "prutsen" aan de Dream als vrouwlief tv kijkt :P

alleen ben ik niet ingeschreven op alle sites en probeer het ook zo te houden (dus voorlopig heb ik geen (recente?) versie van zo'n script)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen