Ga naar inhoud


Nieuw auto- en motorsport kanaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Ach, beeld kwaliteit is erg betrekkelijk. Het is maar wat je gewend bent.

Nog niet zo lang geleden had CanalDigitaal het beste beeld met de SD zenders. HD bestond nog niet.

Als je nu per ongeluk op een SD zender van CanalDigitaal zapt denk je dat je aan een bril moet.

 

Kijk je wat langer naar SD dan valt het allemaal best wel mee..

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Sprietje, als ik zo af en toe naar de SD kanalen van RAI kijk vraag ik me

af of de italianen überhaupt om beeldkwaliteit geven. 

Ik denk dat RAI en Mediaset nog wel meevallen.

Anders is het gesteld met menig andere Italiaanse privezender. Op alle satellieten waarop die zenders zitten, is het inderdaad driedubbel beeld met onleesbare tekst.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn veel gewend,mijn grootouders waren al tevreden,met een zwart/wit beeld.

Maar in menige landen zijn wel nog in staat,met name de zenders om zelf hun uitzendingen via satelliet te verzorgen.

En commerciëlen,kijken naar het kostenplaatje,en dan kan de beeldkwaliteit minder zijn,maar wel bekijkbaar.Je krijgt het "gratis",dus leuk meegenomen  :)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat gratis is relatief, het wordt betaald uit reclame inkomsten en die worden opgehoest door de kopers van de producten, en dat zijn wij.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...