tommyboy Geplaatst: 12 april 2014 Geplaatst: 12 april 2014 Hallo, Ik vroeg me af of ik kan werken met een ci module om mijn sky deutschland te kunnen bekijken? Ik heb een abbo bij sky via iemand en met satelliet maar nu ik op punt sta een nieuwe tv te kopen vraag ik me af of ik de decoder er niet tussenuit zou kunnen laten dmv een ci+ module? Bij sky zou het een eenmalige kost van 99€ zijn maar is dat voor een activatie of voor die module? Zou ik eventueel niet met een goedkoper model kunnen werken zoals AlphaCrypt Light CI Modul zum Empfang von verschlüsselten Kabel- und Satelliten-Programmen
Tonskidutch Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 het ligt ook wel een beetje eraan welke sky kaart je hebt de S02 de V13 de V14 de Nagra kaart met de VU+ ALLCAM TC Light DuoCrypt CI Modul kun je deze aan: Karten: ======= Sky S02 tested ok Sky V13 tested ok ORF (Cryptoworks) tested ok ORF ICE tested ok SF tested ok Free-X TV tested ok Privat Spice tested ok Satisfaction TV tested ok Redlight 2 Channel tested ok Redlight Premium tested ok Dorcel tested ok Penthouse / SCT tested ok Fun Card tested ok UM02 tested ok HD+ Kanäle funktionieren aktuell noch nicht / only HD+ Channels won´t work in the moment HD+ 01 tested ok HD+ 02 tested ok MTV Unlimited tested ok Mille Card tested not ok BlueDragonCard tested not ok Tested TV´s: =========== LG 47LK950S tested ok Tested Receiver's: ================ Dreambox 7020HD tested ok Dreambox 8000HD tested ok VU+ Duo tested ok VU+ Uno tested ok welke TV is nogmaals een bepalende Factor welke heeft U Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
tommyboy Geplaatst: 15 april 2014 Auteur Geplaatst: 15 april 2014 Ik heb sinds gisteren een LG 42LA6208 http://www.lg.com/nl/televisies/lg-42LA6208-smart-tv , zou dus een ci module willen voor in de tv te steken hé, zodat ik een decoder minder moet aansluiten ... Opnemen doe ik sowiezo niet want heb een decoder zonder harde schijf ...
Tonskidutch Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 ja maar welke kaart? Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
tommyboy Geplaatst: 15 april 2014 Auteur Geplaatst: 15 april 2014 Er staat vanachter V13 op dus ik neem aan een V13?
Tonskidutch Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 (aangepast) oké want dat is belangrijk gezien de compatibiliteit de officiële > klik mij ciao ciao je origineel vraag of je ook een goedkopere kunt gebruiken, zeker is zeker gaat om 1 a 2 tientjes 15 april 2014 aangepast door Tonskidutch Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
tommyboy Geplaatst: 15 april 2014 Auteur Geplaatst: 15 april 2014 Ja maar dat is alleen via de officiele van hunzelf, die kost 99€, daarom dat ik een alternatief zoek ...
Tonskidutch Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 (aangepast) schreef ik boven in eerste reactie 84 euro let op wegens de caid van de CI module de alphacrypt classic cam 99 euro (V13) dat brengt die light niet voor 44 euro Darüber hinaus ist es kompatibel zu BetaCrypt sowie dem V-Code-System. 15 april 2014 aangepast door Tonskidutch Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen