VuMAD Geplaatst: 12 april 2014 Geplaatst: 12 april 2014 Weet iemand waar ik deze in Nederland kan kopen. Satlink ws 6933 Heb natuurlijk al gezocht maar niets gevonden. In Dutitsland is hij wel te koop met een Paypal account maar dat heb ik en wil ik ook niet. Hoor het graag.
muppet Geplaatst: 12 april 2014 Geplaatst: 12 april 2014 Paypal kun je gewoon gebruiken gaat het mis ben je verzekerd dus zou niet weten waarom niet gebruik het zelf ook. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
satencom Geplaatst: 12 april 2014 Geplaatst: 12 april 2014 Je moed gaan zoeken op ,Hd-line SF-700 Digital Satfinder ,volgens mij de zelfde meter, Deze is wel in NL te koop Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
RKrijnen Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Is ook gewoon hier te koop. SF700 volgens mij is hetzelfde. Ik verwacht binnenkort ook de instellingen te hebben voor Astra 2. Ik vind het een handig ding, je kan de schotel richten zonder reciever, meter er aan, satteliet kiezen en richten. Zelfs ik snap het. Snel en makkelijk. Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15
VuMAD Geplaatst: 16 april 2014 Auteur Geplaatst: 16 april 2014 De sf700 is volgens mij gelijk met de satlink ws6923. Maar de bestelling is gedaan dus wacht het af. Bedankt voor de reacties.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen