Ga naar inhoud


Garmin nuvi 250,nog iets mee te doen?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

bij een zolderopruiming,kreeg ik van een kameraad,een garmln nuvi 250 mee.

Bij garmin,vindt ik wel de nodige informatie,maar vindt niet direct iets terug,of er nog kaartmateriaal te vinden is.Op dat gps'je staat 2007.Nog iets waard,om iets mee te doen,of gooi ik het beter in de kliko?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zelf gebruik die al jaren en die werkt nog prima , in de tijd heb ik daar een Live Time kaart update bijgekocht.

Als je nu echter een kaart update moet gaan kopen voor dat toestel moet je al eerst een sd kaartje erbij gaan insteken want voor de nieuwere kaarten is de opslag ruimte te klein.

Een kaart update samen met sd kaartje is veel te duur in aankoop in vergelijking met de aankoop van een nieuw toestel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk weet ik dat en daarom dat ik bij mijn eerste posting bij de enige juiste uitleg bleef.

 

Waar ik eigenlijk op bedoelde is dat op deze wijze er hoe langer hoe meer postings komen met,

Je hebt Pm

Pm mij even

 

Zulke antwoorden blokkeren een posting en in de meeste gevallen hoor je van de opsteller niets meer.

Het is niet slecht bedoeld hoor het is enkel mijn mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weerhou me ook om informatie te verstrekken,die tot doel heeft mensen aan te zetten tot....Het is niet enkel nadelig voor de poster,maar ook kan de verantwoordelijke van dit forum iets krijgen,wat hij liever niet heeft.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou zeggen steek je sd kaartje in de kaartlezer van je pc/laptop, je kunt hem zo direct updaten door een recente kaart over de oude kaart heen te kopieren.

de NUVI maakt gebruik van de garmin NT kaarten

aangepast door borsjea
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan moet je wel het serienummer aanpassen aan de vrijgeschakelde kaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja jopiesat,in de 250,zit een kaartslot,en ik moet hier echter nog een sd kaartje liggen hebben van 2Gb.Echter weet ik niet,of deze aan bepaalde vereisten moet voldoen,wat wel blijkt te zijn met zeer recente gps'en,maar dat is er eentje van 2007.Ik heb gisteren nog een firmware update gedaan,wat succesvol is gelukt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn GPS is weer up to date,en ik bedank iedereen,die zijn steentje heeft bijgedragen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...