Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zie hier oa. de zenderlijst van Icesat (waar ik graag gebruik van maak, dank :D ) voorbij komen in ipk formaat.

Mijn vraag, is er een eenvoudige manier om mijn eigen zenderlijst op te slaan als .ipk zodat ik weer kan delen met anderen?

Het werkt wel wat makkelijker dan via Dreamboxedit, vandaar de vraag  ;)

Geplaatst:

Ik zie hier oa. de zenderlijst van Icesat (waar ik graag gebruik van maak, dank :D ) voorbij komen in ipk formaat.

Mijn vraag, is er een eenvoudige manier om mijn eigen zenderlijst op te slaan als .ipk zodat ik weer kan delen met anderen?

Antwoord: ja, sinds vandaag is er een special getiteld 'ipk-bestanden maken'. Deze mag ik helaas hier niet posten (regels S4A verbieden dat).

Geplaatst:

Ondanks dat je geen directe link heb kunnen geven heb ik hem door je tip toch gevonden! Nu even testen  :D

PS. waarom mag dit niet op sat4all geplaatst worden?

Geplaatst:

de hoofdmoderator van S4A (M) denkt dat de satellietclub commercieel bezig is en dat is tegen de regels van dit forum. We zijn echter allemaal vrijwilligers en met een hobby niet commercieel bezig maar kunnen hem maar niet overtuigen.

Geplaatst:

build your own iPKG packages > tante google vertelt het je!

Het is makkelijker ? werkt makkelijker ?

Als je de settings klakkeloos overneemt, misschien.

Als ze op een feed gezet worden voor download, zeker.

Maar dan mogen er natuurlijk al helemaal geen fouten in staan betreffende mappen en bestanden, maar ook betreffende de gegevens in je settings anders kun je iemands receiver behoorlijk "in de war" sturen.

bovendien besef je natuurlijk ook dat men in zo'n IPKG of OPKG een bestand kan verstoppen, dus een risico.

ciao ciao

• Like 1

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen