Mojo Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 woon in Wilnis. op een andere tv kan ik de zenders wel ontvangen. Daar gaat vanuit dezelfde LNB een andere coax kabel naar toe. Die tv heeft een andere ontvanger. zou het in de software van de samsung UE46F8000 kunnen zitten? Ho eens even! Koppel die andere tuner eens even af of zet die tuner eens op ARD en kijk dan even of je de ARD ontvangt op de Samsung. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 (aangepast) heeft u de optie om de LOF in te stellen in de Samsung instellingen per menu? oud bericht quote: I want to change:LOF/L 09750LOF/H 10600Threshold 11700 into:LOF/L 09750LOF/H 09750Threshold 11700 soms is de LNB t.o.v. de tuner net even van slag dat kwam bij enkele bekende goedkope duitse satreceivers voor met het vergroten van die range LOF (in voorbeeld quote het verkleinen) werd dat opgelost zo iets is venijnig lastig voor gebruiker qua ontdekken, vooral als andere tuners of tv's het aan de LNB wel doen. misschien maak je eens een screenshot van die instellingen van je samsung menu's 15 april 2014 aangepast door Tonskidutch Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
clemens2 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Heb het probleem wel eens meegemaakt was toen de module van cd dit was niet de nieuwste. Probeer eens zonder module dan moet je ze wel ontvangen. Waarom het zo is weet ik ook niet maar de oudere cd modules blijkt de samsung tv problemen te hebben met een aantal ongekodeerde hd kanalen. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
natte Geplaatst: 24 april 2014 Geplaatst: 24 april 2014 zal eens gouden tip geven vraag een cds installateur even kassa maar alles werkt prima dan play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport, tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen