Portuuno Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Mijn UNO draait op de laatste versie van VTi 6.x naar alle (meer dan) tevredenheid. De smartcard werkt met een Aston module. Mijn vraag: werkt de UNo ook zonder zo een module en wat moet ik er eventueel voor aanpassen? Bij voorbaat vriendelijk dank.
Oplossing Tonskidutch Geplaatst: 14 april 2014 Oplossing Geplaatst: 14 april 2014 (aangepast) tuurlijk is dat mogelijk stop de kaart in een reader slot haalt de aston eruit je haalt uit de feed ( blauw dan rood ) de cccam.config + de cccam 2.3.0 de vu+ wil herstarten JA schakelt de cccam 2.3.0. in via VTI softcam panel (blauw) aan en het loopt 14 april 2014 aangepast door Tonskidutch Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Moderator wiz Geplaatst: 14 april 2014 Moderator Geplaatst: 14 april 2014 wel de kaart met het chippie naar voren en naar beneden in de reader duwen! VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Portuuno Geplaatst: 14 april 2014 Auteur Geplaatst: 14 april 2014 tuurlijk is dat mogelijk stop de kaart in een reader slot haalt de aston eruit je haalt uit de feed ( blauw dan rood ) de cccam.config + de cccam 2.3.0 de vu+ wil herstarten JA schakelt de cccam 2.3.0. in via VTI softcam panel (blauw) aan en het loopt Zowel Tonski alswel Wiz, vriendelijk dank voor de info vanuit PT. Zullen het a.s.a.p. toepassen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen