Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vroeger kon ik op mijn VU+ foto's bekijken die op mijn server (Qnap) staan. Ik heb gisteren nieuwe foto's op mijn server gezet en kwam ik tot de vaststelling dat ik geen foto's meer kan bekijken via mijn ontvanger. Hij ziet de map wel waar ik ze geplaatst heb maar er staan geen bestanden onder. Zelfs bij de mappen waar ik vroeger naar keek ziet hij geen bestanden en er staan zeker foto's onder, heb het gecontroleerd via de PC. Iemand een idee hoe ik dit terug kan in orde brengen?

Geplaatst: (aangepast)

Heb je tussentijds een nieuwe flash gedaan ? (vroeger toen het werkte <> nu je de bestanden niet meer ziet)

Ben je aangekoppeld (gemount) per cifs of nfs?

heb je de samba workgroup eventueel vergeten aan te passen na het flashen?

ciao

aangepast door Tonskidutch

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst: (aangepast)

ja raden wordt lastiger wat er gebeurd is... (van af deze stoel kan ik ontbrekende extra info wikken en/of wegen)

de info zul jij moeten leveren a.u.b.

heb je updates erop tussentijds

wat voor type mount

ciao

aangepast door Tonskidutch

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

• Moderator
Geplaatst:

met welke gebruiker mount je die cifs share, en heeft die gebruiker wel rechten om de inhoud van die folders te zien?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Ik heb op de qnap een mapje qmultimedia die gemount is. Daaronder zijn Verschillende mappen zoals foto, afbeeldingen, movie, video's canon. Al die mappen kan ik zien op mijn VU+ maar alleen in de mapjes van de foto's, afbeeldingen ziet hij geen jpg bestanden, in de mappen movie en video's canon ziet hij wel filmkes. Ik weet niet of dit een antwoord is op je vraag.

Geplaatst:

Ik heb gisteren nieuwe foto's op mijn server gezet en kwam ik tot de vaststelling dat ik geen foto's meer kan bekijken via mijn ontvanger.

had het even niet goed begrepen, maar situatie vroeger en nu is wel degelijk veranderd

via welke account of met welk profiel die kopieen naar de NAS zijn gemaakt is dus het probleem

de Rechten van de Map foto kloppen misschien nog, maar de bestanden daarin kloppen qua Rechten niet meer > resultaat nieuwe bestanden niet zichtbaar

chown commando via telnet gebruiken

of

de map met submappen en inhoudt opnieuw vrijgeven voor de bestaande gebruikers en groepen

ciao

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst:

oké ik zal straks eens kijken naar de bestanden in die mappen of ze de zelfde rechten hebben zoals die video's die ik wel kan zien.

Maar ik vind het toch bizar dat ik zelfs de foto's van de jaren voordien die ik altijd kunnen zien heb op mijn Vu, dat die ook opeens niet mee zichtbaar zijn en toch zijn ze er nog als ik via de pc naar de server ga.

Geplaatst:

ik kan me dat goed voorstellen, dat men dat heel bizar vindt

het heeft nochtans niets met je VU+ te doen; daar die niet gewijzigd en/of aangepast werd

de aanpassing is via je PC volgens jou eigen zeggen gebeurd.

telnet de qnap

ga naar

/share/Multimedia/foto

vraag commando

ls -lia

wat staat daar?

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...