Ga naar inhoud


Twee schotels onder elkaar bevestigen.


Gast Camping

Aanbevolen berichten

Hallo.

 

Ik zou graag de twee belangrijkste astra satellieten willen installeren.

Omdat ik alles graag optimale kwaliteit wil, wil ik graag met een mooie daar voor geschikte muur beugel met twee schotels onder elkaar bevestigen.

Zouden twee triax schotels van 88 cm goed zijn om optimaal te kunnen genieten van satelliet ?

Hoor daarnaast graag wat goede tips voor de bevestiging van de beugels en schotels.

Ook met stormen denk ik dat het met twee schotels erg sterk en stabiel is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Mimisiku

Op zich geen probleem, maar of dit nu echt noodzakelijk is? Gebruik hier een 88 cm schotel met 4 LNB's voor de Astra 1,2,3 en Hotbird. Zowel de Astra 1 en Astra 3 komen hier knalhard binnen. Zelfs met regen geen probleem. Moraal van het verhaal: mits goed uitgericht is 1 schotel echt prima.

 

Maar goed; als de TS het graag wil gaat 2 schotels ook natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

 

Heb nu een schotel van 88 cm gekocht voor de astra 1, Kan ik voor de astra 3 het best een 60 cm hangen, Of adviseren jullie daar ook een 88 cm voor ?

Wil graag met 2 schotels werken aan een beugel.

Ook zal ik eens op internet kijken voor die duitse schotels, waar zit het hem dan in de kwaliteit Sprietje, zou u dat even kunnen toelichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee schotels voor de vier bekende satellieten is echt niet nodig als je voor een goeie schotel gaat met goeie lnbs,bekabeling en switch

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Camping schrijft:

"Heb nu een schotel van 88 cm gekocht voor de astra 1, Kan ik voor de astra 3 het best een 60 cm hangen, Of adviseren jullie daar ook een 88 cm voor ?"

Dat ligt er aan waar de schotel staat, in Nederland of in het buitenland en waar dan ongeveer.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gepaste duo lnb er op en klaar ' let wel op dat je er eentje neemt die voor de 88 wok geschikt is

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow nee, hij hoeft alleen beneden te werken op een tv :)

Als ik de berichten lees hier, kan ik beter een duo kop op de 88 cm schotel plaatsen ?

Wat voor duo kop is dat dan precies, heeft iemand daar een foto van,  een duo kop die speciaal is voor een 88 cm schotel.

Volgens mij scheelt het een hoop werk.

aangepast door Camping
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens aan mooi ;) en met storm regen hagel dat soort zaken, is dat dan toch heel stabiel en subliem beeldkwaliteit ?

Denk toch dat dit het gaat worden, anders heb ik straks alles vol hangen met schotels :P

Wat voor schotel en typ'é LNB'S  heeft u zelf sprietje ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je echt geen twee schotels voor nodig,als het eenmaal tekeer gaat dan valt het toch wel uit al heb je drie schotels, 1 schotel was ook voldoende geweest van goeie kwaliteit een fuba bijvoorbeeld met goeie lnb's switch en bekabeling

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...