Sprietje Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Camping vraagt:"Wat voor schotel en typ'é LNB'S heeft u zelf sprietje ?"In Nederland een Multytenne twin, in Spanje een Triax 64 en een Triax 115 met multirail voor Astra 1, 2, 3 en HB en nog een aantal merkloze schotels met monoblocks.
Gast Camping Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Nou heb even zitten googlen, Da's mooi spul die Multytenne twin. Dus daar kunt u dit mee ontvangen, en ooit problemen mee sprietje ? Astra 1 (19 oost) Astra 3 (23,5 oost) Astra 2 (28,5 graden oost) Hotbird (13 oost)
Sprietje Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Zelden problemen maar het goed afstellen van een Multytenne is zeker niet eenvoudig. Bovendien adviseer ik tegenwoordig een grotere schotel vanwege de moeilijkere uitzendtechniek t.o.v. vroeger.Een Triax 88 met multifeed rail is een uitstekende oplossing als die niet vol in de wind staat.
Gast Camping Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Nou dan ga ik voor mijn 88 cm triax een rail bestellen, en LNB's voor die zenders te ontvangen. Astra 1 (19 oost) Astra 3 (23,5 oost) Astra 2 (28,5 graden oost) Hotbird (13 oost) Wat is een geschikte rail sprietje voor de 88 ? en welke koppen adviseert u mij aan te schaffen ?
Sprietje Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Een originele Triax-rail en geen zogenaamde universele, zie het verschil in de bijlage.Als lnb's zou ik nemen Inverto Black Ultra Twin, zie: http://www.inverto.tv/products/product.php?section=1&id=68En twee Spaun 4/1 diseqc-switches.
Jan Ambers Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Meerdere schotels aan één muur is optische vervuiling, en oorzaak dat de overheid gaat ingrijpen... Met alle gevolgen voor de man met de pet dat ie z'n schoteltje niet meer mag opstellen..., Bezint eer ge begint!!!
Drs. IJzerbout Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 één schotel aan een muur is ook al optische vervuiling. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Emekli Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Waar slaat dat nu op, enorme reclameborden zijn mooi, huizen met gevels die wel wat cement kunnen gebruiken in de voegen en verf aan de vensters, lelijke kastjes van kabelmaatschappijen, dat is mooi. Doe niet zo flauw, wat mooi of lelijk is, bepaal ik zelf wel. Hier in Turkije heeft elk huis of flat, een of twee schotels, (GSO wat is dat?) en ook in Duitsland zijn er meer schotel- dan kabelkijkers. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Kan allemaal zijn, maar ik blijf het lelijk vinden. Het ziet er armoedig en verpaupert uit. Let wel, ik ben een absolute voorstander van DTH satellietontvangst...maar ik heb flats gezien waar het werkelijk de spuigaten uitloopt. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Ach, het zijn allemaal Triax schotels. Op een gegeven moment zijn ze vanzelf weg. De roest doet zijn werk wel. :D "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
blackeyes Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 ik ben ook zo een verzamelaar aan het worden...lol (zie foto) en of mensen het mooi vinden of niet ik noem het een hobby en ik amuseer me er lekker mee vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
wortellica Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 ik ben ook zo een verzamelaar aan het worden...lol (zie foto) en of mensen het mooi vinden of niet ik noem het een hobby en ik amuseer me er lekker mee Is gewoon kunst
Emekli Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Bedoel je dit sjeik IJzerbout? Daar kan ik nu uren naar kijken. Bij wandelingen kijken veel mensen rond, mooie natuur, vogels in de lucht. Hier in het schotelparadijs, moet ik dan toch ook nog altijd even kijken naar de schotel(s) op de huizen. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Emekli Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 ik ben ook zo een verzamelaar aan het worden...lol (zie foto) en of mensen het mooi vinden of niet ik noem het een hobby en ik amuseer me er lekker mee Prachtig, zou bijna jaloers worden. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen