Ga naar inhoud


aan de app ontwikkelaars


seije017

Aanbevolen berichten

het volgende heb ik een vraag over.

ik zit bij de vrijwillige brandweer en we zijn bezig met een ploeg indeling om uitrukken te garanderen en voor de mensen die van ver komen ook een kans te geven op de eerste uitruk.

nu hebben we het volgende bedacht.

een app te ontwikkelen zodat men appt dat ze aanrijdend zijn of buiten het verzorging gebied.

het mede gekoppeld kan worden aan het systeem status direct.

dit is eeb systeem wat men door telefoon af of aan meld als men binnen of buiten het gebied zit.

zijn hier ook mensen die zoiets kennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet van waar je bent,maar vindt het idee goed,en heb zelfs volgende idee.

Als iedere brandweer,toelaat,zijn gps positie vrij te geven,aan de centrale dienst van de brandweer,dan kan bij een brand,de bevoegde persoon onmiddellijk zien bij een oproep,waar de spuitgasten zich bevinden,en kunnen ze de meest geschikte personen via die gps locatie oproepen.

Natuurlijk moet dan iedere vrijwillige brandweer in staat zijn vrijwillig zijn gps locatie vrij te geven,en over een telefoon beschikken,die overweg kan met een gps signaal.

hier gebruiken ze een prive biepdienst,waarvan,die zeker ook verder in dienst moet blijven,want een gsm is niet altijd betrouwbaar.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

opkomst is overdag hier een probleem regio zwartewaterland.

in de avond en weekend weer niet.

en dan gaan de eerste 6 weg.

met gevolg dat steeds dezelfde achter blijven.

nu willen we iets op poten zetten en dan zien of de mensen die niet vaak op de uitruk mee gaan vaker mee kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorgen dat die anderen een keer op tijd zijn? Ik neem aan dat je niet gaat wachten totdat die gast uit Limburg er is? :grin:

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

M.a.w. je wilt de aanrijtijd verlengen zodat diegene die verder weg wonen/werken ook een keer met de eerste uitruk mee kunnen?

Lijkt me niet helemaal de bedoeling van deze organisatie.

 

Snap best wel dat het minder leuk ik voor die manschappen die wel hun opleiding e.d. hebben doorlopen en niet

regelmatig bij de eerste uitruk meekunnen.

Het is denk ik gewoon vette pech en anders dichterbij gaan wonen/werken.

Bovendien denk ik dat het opperhoofd hiermee vast niet akkoord gaat, maar dit terzijde.

 

Zullen vast ook nog wel minder spannende uitrukken zijn waarbij geen/minder haast bij is waarbij ze wel mee kunnen,

b.v. een kat uit de boom spuiten..

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

een kat uit de boom spuiten..

 

Het is een kat uit de boom kijken :)

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...