Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Groene schermen met een nwe ontvanger zou ik wel een beetje verdrietig van worden.....

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Geplaatst:

Ja, gelukkig heb ik dat met mijn DM8000 nooit gehad :)

Dat lijkt mij toch echt met de image te maken hebben en niets met de ontvanger.............

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Geplaatst:

Groene schermen met een nwe ontvanger zou ik wel een beetje verdrietig van worden.....

Nou inderdaad.

De hemel in prijzen mag best, maar wat objectieviteit kan af en toe ook geen kwaad.

ET8000

Geplaatst:
Ja, gelukkig heb ik dat met mijn DM8000 nooit gehad :)

De hemel in prijzen mag best, maar wat objectieviteit kan af en toe ook geen kwaad. :)

Ja, een sat-ontvanger vergelijken met een auto, daar heb ik veel moeite mee.

Ik denk, dat ik wel voor die Gigablue ga, de laatste op-en aanmerkingen hebben mij goed geholpen.

Bedankt mannen.

Geplaatst:

Nou inderdaad.

De hemel in prijzen mag best, maar wat objectieviteit kan af en toe ook geen kwaad.

Dit is een topic over ervaringen met de Gigablue Quad+ en ja daar horen negatieve ook in thuis dat is mijns  inziens ook een ervaring.(en natuurlijk ook eerlijk deze te vermelden).

Ja het ligt niet aan de ontvanger het is puur een firmware kwestie van een  gloednieuwe firmware die ook natuurlijk wel fouten kan hebben. En satdr wat zal jij dan een verdrietig man zijn ,,,als ik zo op diverse sites lees wat er allemaal mis is en kan gaan met de dm8000 en andere dmm ontvangers dan krijg ik tranen in mijn ogen zeker omdat dat ding 3 keer zo duur is dan de Quad+ . En de andere dmm ontvangers zijn ook veel te duur .Maar een ding scheelt ze verkopen ze in een erg mooie doos.

Overigens een box die door de komst van onder andere de Gigablue ontvangers geen drol meer waard is. Ben zelf en inmiddels velen met , blij dat ik overgestapt ben  moest wel een nieuwe koekepan kopen daar ik niet meer mijn eitje kan bakken op de dm8000 van mij :whistle:  :)

• Like 2
  • Beheerder
Geplaatst:

Vragen over deze receiver steeds in een nieuw topic met een duidelijke titel.

Bvd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

en waar komen we dan terecht ? Mijn Ipad laat deze download niet toe :)

met mijn laptop haal ik hem zo binnen

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

• Beheerder
Geplaatst:

Hopelijk kan de gigablue quad+ snel gereviewd worden door Michel want  zijn kennis staat overal hoog aangeschreven in sat land dacht ik...

Bedankt voor het compliment, voor zover het gemeend is ;)

We testen echter met 2 man (eigenlijk 3, maar de derde doet alleen 'normale' receivers en schotelhardware en geen Linux boxen).

Samen weten we (nog) meer :D

Stuur je hem na die tijd dan terug of heb je nu 20 receivers thuis staan?

Nee. Ja, zo ongeveer ;)

jammer dat er nog geen review is hoop dat er een beschikbaargesteld wordt door iemand en dat michel hem dan verloot in plaats van verkoopt dan hebben we allemaal kans op een mooie ontvanger.

Dat gaat zeker niet gebeuren. In zo'n review zitten weken werk en we houden die receivers vaak zelfs wel een jaar of anderhalf om zo ook nieuwe firmware versies te testen en belangrijke wijzigingen eventueel alsnog aan een review toe te kunnen voegen.

Als beloning op het vele werk tracteren we de mensen die helpen op de hardware die overblijft of na de testperidoe nog steeds werkt ;)

Die mogen er daarna mee doen wat ze willen.

Ik was over de ET9500 erg te spreken, dus die heb ik zelf gehouden. Dat mag de schenker dan als compliment zien :grin:

De rest ligt hier op een grote berg, een paar producten zijn door de eigenaren tussentijds verkocht of weggegeven in de familie.

Ik maak daar absoluut geen geheim van. Dit kost ook alemaal vreselijk veel geld en tijd. Daar mag best wel 'iets' tegenover staan.

Als een importeur of handelaar in die gigablue's zijn product onpartijdig en vakkundig aan een review/test wil laten onderwerpen, dan kan hij ons altijd mailen op reviews [apestaart] sat4all [punt] com.

De box ben je kwijt, maar je krijgt er een prachtige en eerlijke review én gratis reclame (URL + logo in de review) voor terug.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Beheerder
Geplaatst:

ZIjn er nog andere satfora dan? Ik dacht dat die al lang ingeslapen waren :D

Geplaatst:

Hmmm Michel je weet wel beter toch? :cry:

Je grootste vrienden zitten toch op de site met open ervoor, voor zover ik weet is het de nagel aan je doodskist om het zo te zeggen.

Als ik hier kijk  (dat doe ik graag en veel) zie ik het ledental wat aanwezig is hard teruglopen wat ik erg jammer vind. Een eens zo grote sat site die qua bezoekers over dag minimaal gehalveerd is en eigenlijk nog niet een derde van het oorspronkelijke bezoekers per dag  haalt ,,,, gewoon jammer nogmaals.

Maar laten we onze pret niet bederven  , ik heb het hier (ook) naar mijn zin en doe hier en ook andere sites veel kennis op en daar gaat het mij om .

Andere sites blijven groeien en slapen niet in , hier echter word het steeds minder en straks kun je gaan slapen ...... Je bent zo te zien ook al lang op zoek naar mods ,, zijn ze zo schaars of ben jij te kritisch in je keuze ?

Bij deze wil ik me vrijwillig aanmelden om mod bij jou te worden lijkt me vreselijk leuk en ik beloof je ik zal niet in slaap vallen :whistle:  :)  :)

• Beheerder
Geplaatst:

Het aantal bezoekers en het aantal berichten is over de hele linie op alle satelliet-tv gerelateerde sites en fora teruggelopen. Dat valt hier heel erg mee. Het gemiddelde aantal berichten per dag is over 2 jaar teruggelopen van 310 naar 278. Dit terwijl het aantal satelliet-tv kijkende Nederlanders percentueel vele malen verder is teruggelopen.

De meeste andere fora, waaronder het door jou genoemde zijn tegenwoordig nagenoeg onbezocht. ;)

Ik zou niet weten waarom ik mij ergens druk over zou moeten maken. :D

Mvg,

Michel

Geplaatst: (aangepast)

wat mij erg leuk verrast is, is het streamen,zo snel en met fatsoenlijk kwaliteit beeld,je kan zelfs tegelijk streams en gewone tv opnemen terwijl je andere kanalen kijkt (heb geen ervaringen met dm8000)dus weet niet of hij dit ook al kon maar voor dr simpele kijker zoals ik is dit genieten, met paar extra progrmjes.en plugintjes heb je ook een databank voor alle films en series de laatste 30 jaar, dus wat mij betreft streamen, opnemen en zappen gaan aøs een spier.

aangepast door Sinbad
  • Like 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...