deleier Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Hallo. Na enkele jaren afwezigheid op de sat heb ik de nieuwe topfield srp 2401 ci + gekocht. Deze komt morgen. Nu heb ik nog de aston 1.07 module versie 118 liggen en een originele canaal digitaal module liggen. Werkt dit nog steeds goed met de canaal digitaalkaart ? En de hd kanalen ? Ik las ook iets dat de fox sports kanalen alleen opengaan met een andere module ? Graag wat hulp van mijn medesatters. Groeten uit Vollenhove.
Gerard 76 Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Goedenavond,en welkom op sat4All. Voor zover ik weet is jouw aston wel geschikt voor CD (canaldigitaal) wel moet je hem updaten,dit kan meen ik alleen met een topfield decoder maar zeker weten doe ik dit niet omdat ik al jaren niet meer die module in bezit heb. die andere module werkt dacht ik niet altijd even lekker,hierover heb ik van alles al gelezen hier in diverse draadjes. moet er wel bij zeggen dat het vaak ook ligt aan de combi van decoder en module. niet elke decoder werkt goed met elke module. het klopt dat fox sport2 internationaal aleen werkt met een nieuwe witte module van CD. ook werkt dit kanaal als je een gecertificeerde decoder hebt en je kaart gewoon in het kaartslot doet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen