Ga naar inhoud


Ook in nederland iemand opgepakt voor Illegaal tv beelden leveren


satede

Aanbevolen berichten


Reactie die aan het feit op zich niks afdoet.

 

Ik vraag me af of je het betreffende telegraaf artikel wel gelezen hebt.

Inhoudelijk laten ze wel een steekje vallen.

En, als deze tekst door Politie of Justitie is gesouffleerd dan twijfel ik nog meer als voorheen op een goede afloop voor CanalDigitaal.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet zoals in de topic titel staat "Ook in Nederland iemand opgepakt voor illegaal TV beelden leveren".

 

Het is iemand die reeds in beeld was en behoorde tot de volgende groep: http://www.sat4all.com/forums/topic/337017-politie-arresteert-bij-invallen-7-personen-wegens-runnen-cardsharing-netwerk/

 

Staat ook duidelijk in het artikel vermeld en hij is dus echt niet de eerste die in Nederland gepakt is ;-)

aangepast door Greatone

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af of je het betreffende telegraaf artikel wel gelezen hebt.

Inhoudelijk laten ze wel een steekje vallen.

En, als deze tekst door Politie of Justitie is gesouffleerd dan twijfel ik nog meer als voorheen op een goede afloop voor CanalDigitaal.

Inderdaad. Als ze het op deze manier gaan proberen dan kunnen ze het geld beter aan mij geven.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet zoals in de topic titel staat "Ook in Nederland iemand opgepakt voor illegaal TV beelden leveren".

 

Het is iemand die reeds in beeld was en behoorde tot de volgende groep: http://www.sat4all.com/forums/topic/337017-politie-arresteert-bij-invallen-7-personen-wegens-runnen-cardsharing-netwerk/

 

Staat ook duidelijk in het artikel vermeld en hij is dus echt niet de eerste die in Nederland gepakt is ;-)

Pffff. De persoon heeft geen TV beeld geleverd!

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit niet uit dat de opmerking dat naar de afnemers zou worden gezocht ook nonsense is. Immers, niets is simpeler dan in de logs af te lezen wie middels de c-lijn aangesloten was via hun IP nummers. Juridisch gezien denk ik ook niet dat de huidige wetgeving voldoet, Hooguit zouden ze de gegevens aan CanalDigitaal kunnen doorgeven zodat zij een een privaatrechtelijke procedure zouden kunnen beginnen. Maar dan blijft nog de bewijslast heen dunnetjes, als je bijvoorbeeld iemand aanklaagt die kan aantonen een speciale reden te hebben om bijvoorbeeld naar de Hongaarse of Spaanse tv te willen kijken en daarbij zegt dat hij niet eens wist dat je er ook mee naar de uitzendingen van CanalDigitaal kunt kijken is het meer de vraag of de rechter een nadeel voor CanalDigitaal bewezen zal achten. Ik sluit dan ook niet uit dat De Telegraaf zich door CD liet beïnvloeden of zelfs omkopen om dat aan het artikel toe te voegen zonder dat het waar is.

aangepast door paulvr

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach! Als het in de Azijn- of PvdAbode zou staan is het wél goed?

 

Nee, de journalist probeert er een technische uitleg bij te geven hoe één en ander in zijn werk gaat.

Hij heeft echter wel de klepel horen luiden maar weet niet waar die hangt.

T was  beter geweest als hij zich bij de feiten had gehouden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...