Ga naar inhoud


update ziggy regio 1111 en 5555 17-4-2014


Gast marekki

Aanbevolen berichten

dit moeten ze dan allemaal zijn ik heb voor de meeste zelf maar betere logo`s gezocht die van jou waren vaak te slecht van kwaliteit

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


stevie-v geweldig  en super snel ook.

ik ga er mee aan de slag en post dan wel de complete lijst hier.

kunnen we er allemaal weer mee aan de gang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nooit gezegd dat ik zou stoppen het is enkel zo dat ik voor mezelf andere picons gebruik voor ziggo namelijk deze:

 

 

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heel jammer is dat is dat er zoveel ziggo regio's zijn en dat elke regio andere zenderreferenties heeft dat maakt het allemaal een stuk moeilijker

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt voor 5555 is het voor mij gemakelijk ze aan te passen als er wijzigingen zijn de andere regio's is wat moeilijker moet dan eerst de zenderlijst van die regio hebben en kan uit eindelijk niets testen.

ik denk dat als ik weer eens wat tijd over heb een jip en janeke uitleg te maken.

met scherm afdrukken moet het duidelijk zijn iedereen te leren zelf de juiste zender info er bij te zetten.

dan hoeven we alleen maar een database met logo's te hebben en kunnen zo ons eigen lijst samen stellen en evt delen zo hebben we er allemaal wat aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt voor 5555 is het voor mij gemakelijk ze aan te passen als er wijzigingen zijn de andere regio's is wat moeilijker moet dan eerst de zenderlijst van die regio hebben en kan uit eindelijk niets testen.

ik denk dat als ik weer eens wat tijd over heb een jip en janeke uitleg te maken.

met scherm afdrukken moet het duidelijk zijn iedereen te leren zelf de juiste zender info er bij te zetten.

dan hoeven we alleen maar een database met logo's te hebben en kunnen zo ons eigen lijst samen stellen en evt delen zo hebben we er allemaal wat aan.

TOP! Dit zou ik graag willen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat erin nu een lijst van 8-5-2014

 

 

Ehm waar kan ik deze geupdate lijst van 08-05-14 vinden dan ?

 

In de nieuwe posts vind ik enkel een enigma1 lijst voor regio 1111,

en de openingpost van deze zie ik ook geen nieuwe.

 

Misschien ben ik blind maar ben nieuw op het gebied van de digitale kabeltv

 

Ik zoek een lijst voor enigma2 regio 5555.

 

Alvast bedankt voor het wegwijs maken!

 

wouter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...