Mosdn85 Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Hey, Ik zit met het volgende probleem: :s Ik heb 2 schotels (hotbird en nilesat). Als ik die één voor één aansluit heb ik signaal en zijn er geen problemen. Als ik hotbird aansluit op een switch (2op1), uitgang LNB1 en nilesat op LNB2 krijg ik geen signaal op de reciever. De instellingen op de sateliet corrigeer ik naar hotbird LNB1 en nilesat opLNB2. En toch vind hij niets. Ik heb nilesat op LNB1 en hotbird LNB2, ook niets. Ik heb getest met een andere switch, ook hetzelfde probleem. Enige idee wat het kan zijn? Het moet toch een instelling zijn op de sateliet? Mvg, Mo
Sprietje Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Beste Mosdn85Welkom op dit forumWelke 2/1 diseqc-switch gebruik je?Is de tweede switch die je geprobeerd hebt precies hetzelfde of een ander merk.Welke satellietontvanger gebruik je?
Mosdn85 Geplaatst: 19 april 2014 Auteur Geplaatst: 19 april 2014 Beste Sprietje, Dank u! De 2/1 diseqc-switch dat ik gebruik is Vizyon NDS-4012. Die 2de switch is andere merk, Vcom 201. Mijn satellietontvanger is een starsat. Mvg, Mo
satencom Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Het is een goedkope switch, daar kunnen niet alle ontvangers mee om gaan Om wat van merk type ontvanger gaat het Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Mosdn85 Geplaatst: 19 april 2014 Auteur Geplaatst: 19 april 2014 Ik heb een starsat SR2000HD ACE. Wat is een goeie merk van switch?
satencom Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Een Spaun of een Triax ,deze zijn alle bij van goede kwaliteit ik zal de handleiding er er even bij zoeken ,als ik hem kan vinden Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Sprietje Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Nou, voor die Vizyon NDS-4012 van €3,95 geef ik niet veel. Die VCOM 201 van Visiosat lijkt me een stuk beter. Heb je de satellietontvanger wel op diseqc 1.0 staan?
satencom Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Wat heb je bij antennesetting ingevuld Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Mojo Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 (aangepast) Hey, Ik zit met het volgende probleem: :s Ik heb 2 schotels (hotbird en nilesat). Als ik die één voor één aansluit heb ik signaal en zijn er geen problemen. Als ik hotbird aansluit op een switch (2op1), uitgang LNB1 en nilesat op LNB2 krijg ik geen signaal op de reciever. De instellingen op de sateliet corrigeer ik naar hotbird LNB1 en nilesat opLNB2. En toch vind hij niets. Ik heb nilesat op LNB1 en hotbird LNB2, ook niets. Ik heb getest met een andere switch, ook hetzelfde probleem. Enige idee wat het kan zijn? Het moet toch een instelling zijn op de sateliet? Mvg, Mo Kijk even je bekabeling na. 19 april 2014 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mosdn85 Geplaatst: 20 april 2014 Auteur Geplaatst: 20 april 2014 Hey, Ik heb zonet Triax MFD21D DiseqC switch 2x1 besteld. Ik ga alles nogmaals testen van zodra ik heb I'll let you know
Mosdn85 Geplaatst: 27 april 2014 Auteur Geplaatst: 27 april 2014 Leden, Thanks voor de hulp! Al de problemen zijn weg na aankoop en installatie van "Triax MFD21D DiseqC switch 2x1". Mvg, Mo
satencom Geplaatst: 27 april 2014 Geplaatst: 27 april 2014 Zo zie je maar weer , ze zijn wat duurder .maar dat heb je ook wat Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen