Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben dus bezig geweest om dit werkend te krijgen.

Probleem waar ik tegen aanloop is dat ik op het werk diverse agenda`s kan bekijken via mijn eigen account op de pc.

Maar via de telefoon kan ik alleen mijn eigen mail en agenda bekijken en meer niet.

Ik weet dat het wel mogelijk is een collega heeft een iphone en hier werkt het wel op.

Hij kan gewoon op de telefoon zijn mail bekijken en alle agenda`s.

Ik maak gebruik van een dual sim telefoon welke draait op android 4.12.

Ik heb outlook al op de telefoon gezet maar deze werkt alleen via een outlook account en ik moet een exchange account aanmaken dus dat werkt niet. 

Mischien dat iemand een goed idee heeft?

Groeten Remo

Geplaatst:

Je kan bij verschillende providers een exchange account huren dan is je probleem opgelost dan kun jeje mail en agenda op verschillende apparaten bekijken.

Ben bang dat er geen andere oplossing is want je moet op het internet iets hebben waar het instaat tenzij je zelf een server thuis hebt staan. 

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Bij mij op het werk staat een de server .

Daar staat de telefoon aan gekoppeld.

Mail staat onder push en alles werkt krijg direct alles binnen op de telefoon.

Maar  die agenda`s wil maar niet lukken.

Ik zie alleen mijn eigen agenda en  de andere niet.

Groeten Remo

Geplaatst:

Is niet altijd even simpel helaas.

ik kreeg het ook niet voor mekaar.

op zich lijkt het wel simpel maar ja...

maar nu ben ik daar ook niet echt handig mee :-)

een collega van ict heeft enige tijd terug alle nieuwe zakelijke mobieltjes bij ons voorzien van outlook

Geplaatst:

vreselijk die synchronisatie, nachten wakker van gelegen, omdat mijn baas me altijd uit bed belde

constant problemen met de grote van de pst en constant verdubbelingen en regelmatig alles weer kwijt geraakt...

de duurste mobieltjes geprobeerd

en toen allemaal een iPhone > werkt. :whistle:

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:

Het probleem is meestal dat er verschillende agenda's zijn. Ik ben zeker geen android man, maar een veel gemaakte fout is dat je naar de verkeerde agenda kijkt. Op de iPhone heb je de mogelijkheid om alle agenda's in 1 te zien (uiteraard ook alle afzonderlijk). Iedere agenda heeft zijn eigen (instelbare) kleur. Je moet dus ook aangeven in welke agenda je een afspraak maakt, wat dus vaak fout gaat omdat de standaard agenda fout staat ingesteld en de agenda wel op de iPhone staat maar niet in Outlook op het werk bijvoorbeeld.

Ik heb mijn eigen mailserver dus ben verwend, geen synchronisatie problemen. Contactpersonen, agenda en mail zijn altijd aan elkaar gelijk.

Wat ik meestal aanraad bij smartphone gebruikers is om alles via Gmail te doen. Die kun je ook als een soort exchange account toevoegen. Email van je provider zoals Ziggo, UPC, Telfort noem maar op laat ik dan automatisch doorsturen naar het Gmail account. Dat Gmail account kun je (zeker met een android toestel) heel makkelijk koppelen aan je telefoon. De synchronisatie van contactpersonen, agenda en email gaat automatisch goed dan. Thuis kun je Outlook gebruiken als je dat wilt. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

nou in ieder geval bedankt voor de reactie`s

Ik probeer nog wel het een en ander.

Blijf het toch raar vinden dat je met Outlook voor Android perse een Microsoft account moet gebruiken.

Groeten Remo

Geplaatst:

Hier ook aan een chinese dual-sim waarbij één zakelijke en één prive sim. Gebruik geen outlook app ook niet voor hotmail (hiervoor werkt het toevoegen van imap server beter). Op het werk een exchange server met de mogelijkheid via webmail in te loggen.

Via settings -> account toevoegen. Gebruikersnaam invullen en webmail.xxxx.nl, SSL, 443 en even door de instellingen lopen.

Hiermee kan ik mail, agenda, en alle contacten synchroniseren. Hoop dat het zo bij jou ook mogelijk is, succes.

DM500HD, Ubuntu 14.04-server-tvheadend-TBS6981-TBS6922SE-OSCam, Xubuntu/XBMCbuntu 14.04 front end's.

Geplaatst:

Hier ook aan een chinese dual-sim waarbij één zakelijke en één prive sim. Gebruik geen outlook app ook niet voor hotmail (hiervoor werkt het toevoegen van imap server beter). Op het werk een exchange server met de mogelijkheid via webmail in te loggen.

Via settings -> account toevoegen. Gebruikersnaam invullen en webmail.xxxx.nl, SSL, 443 en even door de instellingen lopen.

Hiermee kan ik mail, agenda, en alle contacten synchroniseren. Hoop dat het zo bij jou ook mogelijk is, succes.

Zo gebruik ik de telefoon dus al een jaar en dat werkt inderdaad erg goed.

Maar ik kan op mijn werk diverse agenda`s van collega`s bekijken en veranderen.

Dit is in Outlook en hier kan ik gewoon de naam aanvinken en de agenda wordt zichtbaar.

Deze functie wou ik dus ook in de telefoon gebruiken en dat krijg ik niet voor elkaar.

Mijn eigen agenda en die van het werk doen het goed.

PS ik gebruik ook een chinese dual sim telefoon en ben er zeer tevreden mee.

Groeten Remo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen