René Verbiest Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 (aangepast) Hallo, ik ben eens nagegaan hoeveel satellietnamen van, door mij, te ontvangen satellieten nog kloppen. Ik ontvang 9 satellieten. Niet één dus. Maar ik kan nog steeds niet vinden hoe ik in deze lijst de namen hiervan kan wijzigen in de huidige namen. Is er firmware waar dit ingebakken zit? Iemand enig idee hoe dit voor elkaar is te krijgen? 21 april 2014 aangepast door René Verbiest
Tonskidutch Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 (aangepast) als er op één satelliet positie meerdere apparaten (gelanceerde en geparkeerde satelliten) in polonaise hangen dan spreek je toch liever over de clarkbelt 19,2 Oost of 23,5 Oost ipv een naam 21 april 2014 aangepast door Tonskidutch Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
René Verbiest Geplaatst: 21 april 2014 Auteur Geplaatst: 21 april 2014 Hallo Tonskidutch, je miniatuur komt duidelijk uit KingofSat, maar ik bedoel de satellietlijst in het menu van de ontvanger. In menu/Antenne Instellingen, zie bijlage. In de lijst daarnaast staat de satelliet positie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen