toeter Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Wie heeft er een alphacrypt module in combinatie met ziggo en een Panasonic TX-P42G10e. Dit draait nog steeds probleemloos, alleen sinds de zenderveranderingen van afgelopen paar weken heb ik op onder andere rtl5 rtl8 net5 geen epg meer. Op de andere kanalen wel. Heeft iemand hier al een oplossing voor?
jerpsx Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Heeft denk ik niet te maken met de CAM module...EPG hoort altijd door te komen toch? Ook zonder CAM/smartcard. Krijg je wel gewoon beeld op de genoemde kanalen?
Gast Mimisiku Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Dacht dat Ziggo de AlphaCrypt Classic allang niet meer zou ondersteunen. HD zou zelfs op de AlphaCrypt helemaal niet ging?
toeter Geplaatst: 21 april 2014 Auteur Geplaatst: 21 april 2014 uiteraard heb ik beeld op al deze kanalen. Ook HD Ik ben er inmiddels achter, er schijnen een aantal kanalen dubbel te zitten denk ik en heb de "probleemkanalen"even opnieuw gascant en voila we hebben weer een epg op al deze kanalen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen